Full version: Nu rodnar gubben!
Biggan_
yahoo.gif
[attachment=3731:047.jpg]
Betty
CITAT (Biggan_ @ 06-06-2007, 23:35) *
yahoo.gif
[attachment=3731:047.jpg]


Och mina norrlänska gubbar har precis börjat blomma whist.gif Sverige är långt...
Biggan_
Fast det går rätt snabbt från blomma till gubbe, bara dom får vatten o sol! smile.gif
Sen får mina lite socker o grädde också! wub.gif
Gillan
yahoo.gif Tyckte inte att du skulle behöva känna dig ensam om fenomenet Biggan( fast smullgubbar kanske inte räknas giggle.gif )

[attachment=3738:20070607_022.jpg]
Egorina
Har precis ätit gräddtårta med jordgubbar på jobbet, men inget slår ju solvarma direkt från jordgubbslandet! Har själv inga egna jordgubbar men har planer på att odla i pallkrage nästa år.
Biggan_
CITAT (Gillan @ 07-06-2007, 07:32) *
yahoo.gif Tyckte inte att du skulle behöva känna dig ensam om fenomenet Biggan( fast smullgubbar kanske inte räknas giggle.gif )

[attachment=3738:20070607_022.jpg]


Alla gubbar räknas! Är det grädden eller sockret som är nederst på bilden? unsure.gif
Alba
Fniss....grädde och socker direkt i landet det kallar jag gästfrihet.

Mmmmm ....nyplockade jordgubbar med socker och grädde........kan det bli mer sommar.
Gillan
Men! Det är ju både grädde och socker förstår ni väl ( vad skulle det annars kunna vara angel_not.gif giggle.gif )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon