Full version: Botaniska i Göteborg
Starfight
Tog en tur till Botaniska i eftermiddags i det fina vädret. Min favoritdel är nog klippträdgården, den gillar jag skarpt.

Och här är lite bilder därifrån, mina bilder från Botaniska.
Christoffer
Snygga bilder. Du fick verkligen fram det fina hos denna kära trädgård.
Krolliljan
Så härliga bilder . tummenupp.gif
Helen i Piteå Zon 5
Härliga bilder! Tack för att jag fick följa med! smile.gif / Helen
Gillan
Fantastisk seightseeing! Tack för att du tog oss med tummenupp.gif
Piccante
Fina bilder! Du hade lite bättre väder oxå än när jag var där senast, såg soligare ut.
Alba
Tack för rundvandringen. Fantastiska bilder.
ninnisky
Ja ,visst är den ljuvlig denna trädgård. Linnéträdgården är mycket vackrare på dina bilder än i verkligheten....
Underbara bilder du tagit!
Starfight
Tacksåmycket allihopa.

Där är verkligen jättefint just nu (det är förvisso alltid jättefint) men det är rekomenderat ett besök nu för er som bor i närheten iallafall, jättemycket som blommar nu.
HelenN
Åh, vilka härliga höstbilder....med solsken & allt!
anna_rispan
Det var jätteroligt att se bilderna! Tackar!
Lisbeth zon2
Trevliga bilder, fin bild på Linnés blomsterur också.
Biggan_
Så fina bilder på en så vacker trädgård, tack för rundvandringen! yes.gif

fruberglund
Vi var till botaniska i början av juni förra året på pappas 60-årsdag. Han fick inträde och bilfärd dit i extrapresent av mig och mina syskon wub.gif Ett underbart ställe jag gärna åker till igen. När vi var där blommade Rododendronen underbart vackert.

Roligt att se dina bilder därifrån, lite har förändrats fast stenpartiet såg likadant ut när vi var där. Kul att se lite höstskrud och Linnéträdgården var rolig att se.

Tack för titten!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon