Full version: Julrosor.....
LindaLunda
Idag har jag valt att lägga ut lite bilder på mina Julrosor på min blogg.
Alla som vill se är välkomna att kika.

Julrosor.

crazy.gif
Linda
HelenN
Åh, va fina! Äger inte en julros, men funderar på att införskaffa ett par. Det sägs att de är lätta att ha att göra med & att de sprider sig om man låter dem sitta kvar på samma ställe år efter år.
Ophelia
Mmmmmm...... wub.gif
Anna NV Uppsala
Åh vad tjusiga! favoriten blev nog den som var som sprayad med rosa färg.

Vi har en röd som blommar nu. En ny planta, typ Plantagen-fynd, och den har den största blomma jag sett på en julros. Måste nog fota tror jag...
LindaLunda
CITAT (Anna NV Uppsala @ 21-10-2007, 23:54) *
Åh vad tjusiga! favoriten blev nog den som var som sprayad med rosa färg.

Vi har en röd som blommar nu. En ny planta, typ Plantagen-fynd, och den har den största blomma jag sett på en julros. Måste nog fota tror jag...


Japp det måste du!
Glöm inte det nono.gif !
Vill se! Håll gärna handen bredvid för gämförelse !
Linda
Miss_Berggren
Vilken underbart söt keramikdrake du har på din sida! Det var kärlek vid första ögonkastet wub.gif Har du gjor den själv? Julrosorna var väldigt fina de med, men jag fastnade helt klart vid draken... smile.gif
LindaLunda
CITAT (Miss_Berggren @ 22-10-2007, 10:16) *
Vilken underbart söt keramikdrake du har på din sida! Det var kärlek vid första ögonkastet wub.gif Har du gjor den själv? Julrosorna var väldigt fina de med, men jag fastnade helt klart vid draken... smile.gif


Ja det är min skapelse yes.gif .
Linda
MariaS
wub.gif Du råkar inte göra såna drakar till försäljning också?
LindaLunda
Jodå... visst gör jag det yes.gif .
Linda
MariaS
Skickar ett PM
Gillan
Vilka vackra Julrosor wub.gif . Själv har jag bara en enfärgad vit, men fick nog blodad tand nu. Tack för titten. Jag försökte skriva en kommentar, men det fungerade inte för mig dunno.gif
LindaLunda
Hihi.. idag hittade jag rejäla krukor... med Helleborus Orientalis för 24,5 kr bravo.gif !!!! Inte för jag vet vilka färger.... men det gör inget för de är lika vackra allihopa!
Linda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon