Heda
Äntligen, äntligen, äntligen!!! Har längtat efter en kamera i flera år men har inte velat "nöja" mig med en kompakt utan väntat tills jag fick råd med en systemkamera (digital). Nu äntligen....jag fyllde 30 nyss och önskade mig pengar av nära och kära...fick ihop till hälften så jag slog till!!

Det kanske blir potatissoppa i slutet av månaden men det kan jag överleva! Trodde inte att jag skulle ha råd före hösten!! Vad är det då???

En Canon EOS400D....jag är sååå lycklig!!!! Äntligen kan jag ta bilder igen, när jag vill. Har lånat en likadan av en granne ibland...
Betty
Grattis, så kul med en ny fin kamera! bravo.gif

Erkänner att jag blir lite avis... ninja.gif jag med skulle vilja ha en digital systemkamera... happy.gif
Sussie F-Flower
[color="#008000"][/color][size="5"][/size]

Grattis!!!!!!!!!! Va kul!!!!!!!!!

Då får du visa oss alla andra vad du kan göra med kameran.

Lägg ut lite bilder så får vi också se.
Heda
Har ju också flyttat till ny trädgård, så nog ska det väl kunna bli lite trädgårdsbilder alá Före-efter....sen är jag ju helt galen i närfoto på blommor och insekter...smile.gif
KURT
Det borde annars finnas många begagnade digitala systemkameror, många vill ju byta även dessa till nya tämligen regelbundet. Utvecklingen går fort framåt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon