Full version: Test
Alba
Test_Odla.png

1200 x 1200 pixlar
Alba
thumb.png
Chamomille
g.gif

Varför blev den vit confused.gif
Alba
Ja det undrar jag också. Ursprungligen var rundeln i mitten transparent, men i första bilden blev den svart och sen i andra bilden vit.
Andra bilden förminskade jag med 75 %.

Jag blir inte klok på detta med storlek på bilder i Odla.....precis som Malin skriver under Support.
Mycket man inte förstår confused.gif
Chamomille
Konstigt. När jag trycker på den första bilden (där rundeln är svart) så blir den vit. confused.gif
Berith
Transparent betyder ju genomskinlig, och då får den ju färgen från bakgrunden i hålet. yes.gif

Förstår inte varför du undrar över storleken så mycket, det är väl bättre att bilden är för stor än för liten när man ska titta på den...? g.gif Jag menar, om den är för stor minskas den ju i inlägget och man kan klicka upp den. Är den för liten för att klickas upp är den ju oftast för liten att se detaljer på också. Eller missar jag nåt du undrar över...?
Alba
edit
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon