Irene_L
Jag är så glad att jag fortfarande har en massa blommor så att jag kan plocka buketter. Den här ger jag till alla er här på Odla. Jag är sååå glad att ni finns!!! wub.gif

[attachment=24599:bukett2.JPG]
Lady Hamilton
thanks.gif den var väldigt fin och färferna gör så att man blir glad när man ser på den blush.gif
Aqvakul
Stort thanks.gif
Du är en riktig kompiskram.gif
renate
TACK SÅ VÄLDIGT MYKET FÖR DEN VACKRA BUKETTEN! thanks.gif
Ramred
Så fint! thanks.gif
Snöflinga
Tack ! Så fin den är, javisst är det härligt att plocka in de blommor som finns i rabatterna för vem vet snart kommer frosten unsure.gif
Biggan_
thanks.gif snälla! Vilken vacker bukett! tummenupp.gif
Wilmer
Tack Irene, den är underbar!
DragonLady
Vilken underbar färgbomb bravo.gif man blir yahoo.gif
thanks.gif
Gillan
Åhhh vilken vacker bukett Irene! Den blev man härligt glad över................i tanken skickar jag en tillbaka till dig smiley_small_hug.gif blomma.gif
Heda
Härligt, härligt!! Tack för en underbar bukett, nu måste jag nog ut och plocka en jag oxå!! smile.gif


//Heda
Betty
Tack Irene! En bukett till dig med blomma.gif inte lika vacker som din - men det är ju tanken som räknas smile.gif
AnnammA
Åh, vad vacker!!! wub.gif TACK! för omtanken... kram1.gif

Här en bukett i retur (från i somras, och lite datafixad...) Alla ni andra får också vara med, förstås!
Bee
Så underbart vackra buketter! Tack till både Irene och Annamma!

(Själv plockar jag inte in blommorna. Det kryper så mycket/många i dom!)
Alba
Tack Irene och Annamma......vilka underbara buketter. Härligt att kunna förlänga sommaren med lite fint på bordet.
HelenJ
Tack för de underbara färgsprakande buketterna - rena vitamininjektionen en sån här grå höstdag! blomma.gif
titti49zon6
Hjärtligt tack för dom fina buketterna, man blir ju riktigt glad över dom kram2.gif thanks.gif
Helen i Piteå Zon 5
Tack! Det var länge sedan jag fick en bukett blommor smile.gif Din blir man glad över yes.gif
fruberglund
Tack för den fina buketten!

Jag plockade en jättefin bukett till min mans mormor när hon fyllde år i söndags. Den bestod av den vita marktäckande rosen "White Cover", Rudbeckia "Double Decker", Stjärnflocka och alunrotsblad "Palace Purple". Har tyvärr ingen bild men det blev så fina samstämda färger och det som gjorde hela buketten var Stjärnflockan. Vilken snittblomma!!!

stennie
Underbar bukett Irene....thanks.gif
Irene_L
thanks.gif alla för era goa kommentarer! Tack AnnammA för din fina bukett!
smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Bettis
Tack Irene och Annamma så fina buketter och så glad man blir när man ser dom smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon