Wade
Hej!
Jag studerar till trädgårdsmästare och har valt att rikta in mig på trädgårdsodling i Bohuslän nu när det är dags att skriva mitt examensarbete.

Jag önskar besöka ett tiotal trädgårdar (privata eller inte) och inventera växtsortimentet för att få till en lista med perenner, buskar och träd som fungerar i kustbandet (bohuslän). Eftersom jag vill komma in i människors trädgårdar och dessutom behöver ställa en del frågor om växtsortimentet eftersom det är eftersäsong nu, gör jag ett försök här i forumet. Jag önskar besöka trädgårdar som är utsatta för vind, salt och så vidare men i övrigt ställer jag inga som helst krav på trädgårdens utformning eller växtsortiment. Finns det möjligen någon/några bohuslänningar därute som är intresserade av att öppna sina trädgårdar för mig?

Hör av er - jag finns på mailadress: anna.wadebro@telia.com

DragonLady
Ja om du vill ha vind o saltstänkta trädgårdar så är du välkommen ut till öarna i Göteborgs norra skärgård yes.gif
Skicka ett pm om du är intresserad happy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon