aanderss
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2262...amp;lpos=lasmer

vem tycker ni skall ta över efter Ingvar? och vem skaää ersätta Björn hellberg?
*Stintan*
När dom vill lägga av så låt programmet vila i frid. Det finns ändå inga som kan göra det bättre. Sen kan man tycka att det är tråkigt att ett program inte komme tilbaka men det är en annan sak.
KURT
CITAT (*Stintan* @ 19-02-2009, 23:50) *
När dom vill lägga av så låt programmet vila i frid. Det finns ändå inga som kan göra det bättre. Sen kan man tycka att det är tråkigt att ett program inte komme tilbaka men det är en annan sak.


Det sas samma sak om en massa andra program också t ex "Så skall det låta" "Allsång på Skansen" etc, men det visade sig går alldeles utmärkt att byta programledare. Förhoppningsvis lever ett program på innehållet, och inte på programledaren. Det finns väldigt många duktiga programledare, men det finns få intressanta och bra program att leda!
Uggi
CITAT (KURT @ 20-02-2009, 05:53) *
Det sas samma sak om en massa andra program också t ex "Så skall det låta" "Allsång på Skansen" etc, men det visade sig går alldeles utmärkt att byta programledare. Förhoppningsvis lever ett program på innehållet, och inte på programledaren. Det finns väldigt många duktiga programledare, men det finns få intressanta och bra program att leda!


Jag håller med dig Kurt, programmet är bra i sitt innehåll och jag tror säkert att det finns flera duktiga programledare som kan ta över.
Det är min önskan. bravo.gif
netaave
Vill inte ha någon annan men det blir säkert bra OM det blir en fortsättning.
Ser också fram mot Ingvars "Här är ditt liv-program"
godanro

Har inte sett det på ett tag och visste inte att dom ska sluta.
Kommer att sakna dom. Björn Hellberg specielt
Men det är nog som Kurt säger. Att vi upplevt det med andra program.


Alphaville
Jag hoppas verkligen att programmet kommer att fortsätta med ny programmledare. Jag har faktiskt tröttnat på Oldsberg... unsure.gif Björn Hellberg får gärna finnas kvar som domare happy.gif
zaaritha
När de lägger av--så slutar jag titta!
Kan inte bli nå´t bra--tror jag..
Berith
Sorgligt att det var sista På spåret med dom, det är ju mer att dom gör programmet än att dom medverkar i det. Tveksam till att dom byter programledare, men vem vet, det kanske blir ett lyft vi inte kan tänka oss nu.

Kurt nämnde förut Allsång på Skansen och Så ska det låta (som väl börjar nästa fredag?) och där blev det ju jättelyft sen dom bytte programledare. En succé däremot som magplaskade var väl Jeopardy när Härenstam byttes ut mot Alsing.
Berith
Tyckte att jag hörde att det blir Kristian Luuk som tar över På spåret....?
MariaS
Ja det stod så Text-TV med.
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Berith @ 27-02-2009, 09:14) *
Tyckte att jag hörde att det blir Kristian Luuk som tar över På spåret....?


Tyvärr
Aqvakul
Kristian Luuk känns spontant som ett mindre bra alternativ...

Hustrun och jag spånade lite om Johan Wester som en möjlig kandidat...
Berith
Jag tyckte att Luuk var bra som värd för Melodifestivalen. Tyckte också om programmen Videokväll hos Luuk och Sen kväll med Luuk (kom inte på vad dom två sista hette utan kollade Wikipedia och där står redan att han ska bli programledare i På spåret. Snabbt!)

Kommer absolut att ge honom en chans i På spåret. tummenupp.gif
Uggi
Det blir svårt för Kristian L. att ta över, vi får hoppas på det bästa, hittills har det varit fin underhållning på fredagskvällarna.
Betty
CITAT (Berith @ 27-02-2009, 09:31) *
Jag tyckte att Luuk var bra som värd för Melodifestivalen. Tyckte också om programmen Videokväll hos Luuk och Sen kväll med Luuk (kom inte på vad dom två sista hette utan kollade Wikipedia och där står redan att han ska bli programledare i På spåret. Snabbt!)

Kommer absolut att ge honom en chans i På spåret. tummenupp.gif

Kristian Luuk blir nog en bra ersättare, absolut! Men är det någon som vet om det blir en ny domare med eller sitter Hallberg kvar?
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Aqvakul @ 27-02-2009, 09:24) *
Kristian Luuk känns spontant som ett mindre bra alternativ...

Hustrun och jag spånade lite om Johan Wester som en möjlig kandidat...


tyckte jag med.
Uggi
Är i nuläget inte klart.
Berith
Iofs har jag inte träffat på Johan Wester nån annanstans men jag tyckte han var lite för "gapig". Vet inte vem jag skulle vilja ha som domare, men det måste ju vara nån som passar ihop med Luuk. Det får ju inte bli flamsigt.

Sen spelar ju dom tävlande en stor roll i programmet, dom måste också passa in. Filip och Fredrik tycker jag inte om, tex.
Solstorm
Nej, låt oss slippa Luuk!
Alba
Ett program mindre att följa.

Aftonbladet
Eva i Skåne
Jag tycker som många andra att Oldsberg/Hellberg är "på spåret"

Luuk är en av mina icke-idoler så honom kommer jag inte titta på!
Filip och Fredrik hade varit ett ännu värre val. fear.gif Deras flabbande orkar jag inte alls med.

Johan Wester hade även jag ett litet hopp,
men nu säger jag som någon tidigare :Ytterligare ett program som jag inte kommer titta på.
zaaritha
C Luuk! Nej tack--absolut inte!
Piccante
Luuk är ingen favorit och jag tror inte han passar i det programmet no.gif
vanjalarsa
struntar i på spåret helt och hållet

mvh vanjalarsa rolleyes.gif
Berith
Fast med det namnet så borde han ju passa.... rolleyes.gif
Ralf
Var det inte Kristian Luuk som gjorde ett sommar-program som enbart handlade om honom? Programmet innehöll Intervjuver med lärare o vänner o kollegor
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon