CillaM
Fick denna länk precis av en väninna som heter God Start. Man följer anvisningarna och för varje hemsida, klick, så skänker man ytterligare till det ställe man angivit i sina inställningar. Är man intresserad av att hjälpa kan det här nog vara ett ypperligt sätt om man inte har råd att direkt ge pengar till ett ömkansvärt ändamål. Och, är det så att 'någon' läser det här och vill spy ur sig något elakt så tänk om. Jag är inte på bästa humör.
Monaxe
Har godstart som start sida sedan någon vecka , fungerar bra och man ser hur mycket pengar man lägger vid varje klick...
Anma
Har bjudit in alla mina femtioelva facebookkontakter att använda denna sida. Hur smidigt som helst ju! Tack för tipset, CillaM
ängsvädd
Jag har också god start som startsida efter tips här på odla - det kanske var du? Jag har valt ett klick för skogen bland de organisationer jag vill stödja. Men det är verkligen inga stora summar det blir för mig - hittills handlar det om ca 2 kronor - men många bäckar små smile.gif
Betty
Nu har jag med bytt startsida. Tack för tipset Cilla! tummenupp.gif
MimmiH; Om du tipsar dina vänner så skänker du 50 öre/namn, då ökar din insats ännu mer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon