Häckodlaren;-)
Är det någon som har tips om vart jag kan köpa gräskantsavskiljare i aluminium utan att bli ruinerad?
Har sökt på nätet som en galning men endast hittat på svearedskap och där var det för dyrt för min plånbok.
kasam

Kompisar anlitade en lokal plåtslagare som gjorde deras. Då var det ju inga taggar, utan endast "remsor", som de fick exakt måttanpassade efter sina behov och som de grävde ner. Vet inte vad det kostade, men kanske kan det vara en lösning...
HelenJ
[attachment=33117:m_starrabatt.jpg]

Det syns lite dåligt på bilden (arkivbild) men det är kanske såna här du menar? (fast det är plåt, inte aluminium) De är beställda av en lokal plåtslagare. Han svetsade dessutom fast 30cm längder av armeringsjärn som vi slog ner i marken så det verkligen sitter säkert.
Chamomille
Jag köpte på COOP Bygg föra året. De var inplastade (gröna) ca 20 cm höga. Tyvärr minns jag inte vad de kostade, men ruinerad blev jag inte smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon