Ragazza zon6
Nu är det gjort. Första doppet, sista isen gick igår så härmed förklarar jag sommar i Jämtland! Det gäller ju att passa på, sommaren är kort här.

Till er stora glädje bifogar jag inga bilder. Ingen vill se en ljusblå ändalykt. Jo, efter en Jämtlandsvinter är man just svagt ljusblå...

Däremot har jag lagt in lite bilder på mina odlingar i växthuset. Måste sätta upp fler hyllor så jag kan så fina malvafrön som Lislena skickat. Tack!
Biggan_
Fast jag skulle gärna vilja se en bild! biggrin.gif
Aqvakul
trevligt med flera kallbadare... wub.gif
lislena
CITAT (Ragazza zon6 @ 04-05-2009, 20:07) *
Nu är det gjort. Första doppet, sista isen gick igår så härmed förklarar jag sommar i Jämtland! Det gäller ju att passa på, sommaren är kort här.

Till er stora glädje bifogar jag inga bilder. Ingen vill se en ljusblå ändalykt. Jo, efter en Jämtlandsvinter är man just svagt ljusblå...

Däremot har jag lagt in lite bilder på mina odlingar i växthuset. Måste sätta upp fler hyllor så jag kan så fina malvafrön som Lislena skickat. Tack!


Vad bra att fröerna kom fram ordentligt! Det blir spännande att se om fröerna kommer att gro hos dig...här har dom inte kommit upp än...jag har dom ute på natten, sen i växthuset på dagarna...
Jag vet inte vad jag har gjort för fel med fröerna..frökapslarna har ju suttit ute hela vintern..sen plockade jag dom på här på våren...
Helen i Piteå Zon 5
Första doppet??? blink.gif MILDA MAKTER! Jag skulle få hjärtstillestopp och dö av köld biggrin.gif Sååå modig du är yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon