HelenJ
Gokväll sänder denna veckan från Gunnel Carlssons trädgård. Missade ni det idag finns klipp här, annars sänds det imorgon i SVT24 kl 20.45.

http://svtplay.se/v/1545668/gokvall/5_5

I dagens program finns ett reportage om Norrviken också - min skolsal för tillfället, så det måste jag ju skryta om wink.gif
Aqvakul
Det var klart sevärt. Insåg nu att jag saknar Gunnel och hennes program. Den här dansken som tydligen varit chef på Norrviken, såg ju ut som han kom direkt ur 1800-talet. Jag tyckte nog att de tankar som framfördes om Norrvikens framtid, främst speglade synen att staten ska in och subventionera. Medan en mer kommersiell lösning knappast togs upp.
zissi
Saknar också Gunnel o hennes program!

Var inne och kikade shy.gif i din medlemsprofil Helen J och såg att du studerade till trädgårdsmästare. Är det så underbart som det låter? Lyckost dig att ha en sådan fantastisk lektionssal som Norrviken. yes.gif tummenupp.gif Lycka till med utbildningen!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon