rutae

omgjord damm mm 036.jpg


omgjord damm mm 037.jpg


omgjord damm mm 040.jpg


omgjord damm mm 041.jpg


omgjord damm mm 030.jpg


omgjord damm mm 031.jpg


omgjord damm mm 033.jpg

Biggan_
Ingen har kommenterat din damm. Jag tycker att du har gjort ett jättearbete och det blir säkert jättefint när det växt upp lite runt dammen. Det jag personligen kan ha något emot är att du har två springvatten så nära varandra. Jag hade låtit den på stenen vara kvar och plockat bort den i dammen.
rutae
å vad roligt att någon kommenterade ! flirting.gif ja det kan man ju tycka yes.gif man vill ju ha allt!.. laugh.gif , vi har haft ganska många olika varianter... och det har även ändrats på en del efter att jag la ut korten korten , det är ju lite senare här i norr så jag tänkte att jag kanske skulle lägga ut några bilder då trädgården verkligen står i blom, men nu vet jag inte unsure.gif ,kanske är det bara jag som tycker att det är roligt att se andras trädgårdar??? man är ju bara en glad amatör wub.gif
Sussie F-Flower
Jättefint!!! yes.gif
blomkronan
Lägg ut bilder smile.gif
Jag tycker det är så kul att se hur andra har det och man kan få ideér och insperation till egna på hitt tummenupp.gif

Jätte fin damm föresten... har du fisk i den?
rutae
tack! blev nästan lite orolig att alla skulle tycka illa om det blush.gif man har ju sett så otroligt mycket fina bilder här!! dammen har varit större, nu när jag gjorde om den fick den även bli lite mindre, och eftersom den är liten har jag ingen fisk.bilden där trädgårdspumpen hade jag en damm förut, hade 3st, förra året la jag igen två och det blev några springbrunnar istället giggle.gif
Biggan_
CITAT (rutae @ 23-05-2009, 22:47) *
tack! blev nästan lite orolig att alla skulle tycka illa om det blush.gif man har ju sett så otroligt mycket fina bilder här!! dammen har varit större, nu när jag gjorde om den fick den även bli lite mindre, och eftersom den är liten har jag ingen fisk.bilden där trädgårdspumpen hade jag en damm förut, hade 3st, förra året la jag igen två och det blev några springbrunnar istället giggle.gif


Det var ju inte så konstigt att du blev orolig när du inte fick någon respons. Men jag tror att alla är fullt upptagna med att söka information om växter och problem nu inför vårbruket, annars brukar det alltid vara någon som nappar på nya trådar och ger sig tid att svara.
Jag vill gärna se bilder när det har växt upp lite. yes.gif
Det som är så bra med bilder är att man kan sno idéer och lösningar som man inte kan komma på själv! angel_not.gif
Passar på att hälsa dej välkommen till forumet för det glömde jag alldeles bort innan! rose.gif
rutae
CITAT (Biggan_ @ 24-05-2009, 01:30) *
Det var ju inte så konstigt att du blev orolig när du inte fick någon respons. Men jag tror att alla är fullt upptagna med att söka information om växter och problem nu inför vårbruket, annars brukar det alltid vara någon som nappar på nya trådar och ger sig tid att svara.
Jag vill gärna se bilder när det har växt upp lite. yes.gif
Det som är så bra med bilder är att man kan sno idéer och lösningar som man inte kan komma på själv! angel_not.gif
Passar på att hälsa dej välkommen till forumet för det glömde jag alldeles bort innan! rose.gif

ja det är fullt upp i dessa tider sweatingbullets.gif det känns i hela kroppen a0a.gif roligt är det iaf!
ps, jag är en "nygammal" medlem wub.gif
DragonLady
CITAT (rutae @ 23-05-2009, 22:47) *
tack! blev nästan lite orolig att alla skulle tycka illa om det blush.gif man har ju sett så otroligt mycket fina bilder här!! dammen har varit större, nu när jag gjorde om den fick den även bli lite mindre, och eftersom den är liten har jag ingen fisk.bilden där trädgårdspumpen hade jag en damm förut, hade 3st, förra året la jag igen två och det blev några springbrunnar istället giggle.gif



Det är alltid roligt och intressant att få se hur andra har det i sin trädgård och vilka ideér och tankegångar man har om olika saker.
På det sättet inspireras man och en idé föder en annan, så fortsätt att lägga in bilder och berätta om era trädgårdar tummenupp.gif
Egorina
Jooo, klart vi vill se bilder. Jättefint har ni gjort tummenupp.gif Söker ofta bilder på odla för att få ideer och inspiration, tycker att det är bästa sättet. Skulle också vilja ha en liten damm men det har inte blivit av, vet heller inte var jag skulle placera den.
Mony
Jag har precis hittat hit och sitter och mumsar i mig alla bilder. Jag har själv gjort min första damm nämligen utan några som helst direktiv. Har laddat upp i ett album nu på morgonen men jag förstår inte riktigt hur jag postar i en tråd?
teddi
Jättefint har du gjort!! Själv har jag för liten tomt att ha damm i,men tycker att det ser gööörmysigt ut flirting.gif
MariaS
CITAT (teddi @ 24-06-2009, 11:38) *
Jättefint har du gjort!! Själv har jag för liten tomt att ha damm i,men tycker att det ser gööörmysigt ut flirting.gif

Ingen tomt är för liten för en vattenspegel! Däremot kan vattenspegeln göras för stor mot tomten.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon