Full version: semester resa
Bassam
Tack för frågan :


På Onsdag 3- 6- 09 ska jag resa till SYRIA för att jag har semester så jag hoppas till alla min vänner i rumet glad sommar. obs tack till alla vänner som hjälper mig att skriva i rumet på Svenska.min resa till äldste huvudstad i världen DAMASCUS , ja ska försöka ta bilder till viktiga historia platser som är flera tusen år gamla och till äldsta parken och trädgårdar som finns där.


H:Bassam
Monica B
Hoppas att du får en trevlig semester. Vi ser fram emot att få se lite bilder från Damaskus. Har inte varit där tidigare.

Trevlig sommar till dig också!

[attachment=35581:Signatur.jpg]
stennie
Hoppas du får en härlig semester coolgleam.gif
renate
Trevlig semester och en härlig sommar.Ser fram emot bilder från Damaskus.
Överbölingen
Det låter härligt Bassam. Ha en underbar resa och kanske hittar du något botaniskt som du kan ta med till denn kalla norden.
gunvor
Jag besökte Damaskus några gånger för väldigt länge sedan och minns att det var en otrolig rosenprakt vid de fina villorna i utkanterna av stan och i parkerna. En del av de gamla orientaliska rosorna härstammar ju från dom trakterna.
Sedan vill jag säga - Basarerna i Damaskus lär väl inte ha ändrats -oh vad jag blir avundsjuk! Njut!
Aqvakul
Trevlig resa!
kasam
Så härligt det låter Bassam - Trevlig resa!!!

Jag och en kompis luffade runt i Syrien i mitten på 90-talet och jag minns det som en riktigt trevlig resa. Människor var så hjälpsamma och vänliga. Damaskus - ja, här var ju basarerna helt underbara. Då jag var där var jag inte ett dugg trädgårdsintresserad (och trodde nog aldrig att jag skulle bli det heller), så jag minns inget trädgårdsrelaterat alls. Ska bli kul att se dina bilder Bassam!
Bassam
Tack för frågan :


Jag ska ta flera bilder och skicka dom till rummet men jag ska koncentrerar mig på gammla fina växter som passar norden efter jag fick mycket bra informationen från er.


H:Bassam
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon