Full version: varning för Bakker
paulalala
Har just fått mina rhododendronplantor levererade från Bakker, det var den mest ynkliga syn jag sett någon gång. Har tidigare i vår köpt många rhododendronplantor både från Plantagen och en liten familjeägd plantskola, och de har varit såå fina och kraftiga. Den från bakker kostade minst lika mycket, och var två små rotade sticklingar, den var iofs två små skott på varje planta, med gula slokande toppar. Rötterna har vuxit som en brun vägg runt krukan, så man undrar ju hur den kommer att ta sig. Så jag ville bara varna, gå inte på de vackra bilderna på deras hemsida... För produkterna de levererar är inte i närheten av Plantagens kvalitet, eller för den delen andra jag köpt ifrån. De har mycket liten förståelse för att jag vill reklamera, så därför vill jag istället varna andra för att handla ifårn dem. Oproffesionellt bemötande!
MariaS
Varningar för BAkker och rosenlust, finns det redan en uppsjö av här på forumet!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon