joulanta

Har varit ute i regnet i kväll efter jobbet och satt ut en del plantor,men myggen gjorde att jag slutade och gick in och diskade krukorna.
Järnnätterna är ju över och då vill jag sätta ut alla 1000 ettåringarna som trängs i växthuset så när dagen inte räcker till planterar jag på natten. Men det är ju perfekt med regn när man planterar, dom lovar regn även i morron så jag får fortsätta då.
PeterDeleter
Jo

Du är galen som vi alla är på detta forumet=tycker om levande väsen såsom även växter är.

Själv går jag runt nu med ficklampa tar bort mördarsniglar som äter upp växterna. -Galet ja
MariaS
VAr nyss ute i regnet och kollade att stuprören fyller på mina vattentunnor som de ska biggrin.gif Måste ju vattna i växthusen även om det regnar ju...
StinaR
vad underbart höra att man inte är ensam i galenskapen!! coolgleam.gif
renate
Ensam är du verkligen inte atta vara en galen trädgårdsnörd,vi är många som är galen på ett eller annat sätt. Idag är jag lite mindre galen det regnar här och jag passade på att städa innomhus,sedan är det semester.Jag behöver frisera ferdigt alla buxbomklot men det är för blöt för sådant arbete.Nu kan jag inte sitter inne längre,får går ut en runda.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon