diva&hero
Köpte fina gröna krukor som jag snyggade till lite. Lite snöre,hjärtan och superlim gör susen.
Sen hade jag ett par gamla tråkiga krukor som jag limmade på en massa små stenar, snäckor och snöre.
Blev ett lyft tycker jag iaf.
Meriona
NÄMEN Så tjusigt! wub.gif
Snacka om talang! tummenupp.gif
diva&hero
Var tvungen att köpa två krukor till.. Fast det blev creme färgade den här gången. Vita krukrosor till det och hjärtan såklart fast med blått snöre. Dom får stå i vardagsrummet där jag helt plötsligt vill ha blåa och marina detaljer.. confused.gif
Jag som hade tröttnat på blått och gjort mig av med allt sånt. Förr hade jag blått överallt! Toaletten, sovrummet,köket och till viss del i vardagsrummet..
Så nu är det bara att börja inhandla nya saker igen. Fast det är ju klart, smaken har ju ändrats en del sen första lägenheten så jag hade säkert inte velat ha dom grejerna iaf..
Meriona
Sobert och snyggt! wub.gif
Christina i Taxinge~
Härliga krukor!
Kul att göra själv!
Krukan med stenar på funderar jag på att härma, om det är ok för dig?
Jag tänkte göra en större variant att ha utomhus eventuellt.....

Vart köper du de söta hjärtana?

diva&hero
Härma är kul!! wink.gif Självklart ok!
Hjärtana är köpta i en blomsteraffär typ Plantagen, 25 kr för två. Måste nog vara en affär där de har mer tillbehör och "småplock".
Lycka till!
Meriona
Jag tycker rentav att du kunde massproducera Diva&Hero, det är så superläckert, jag skulle köpa direkt! wub.gif
Hannele
Limmade du stenar på den otroligt vackra krukan med topiary-bild på? -cry-.gif
diva&hero
Jag var så trött på dom krukorna.. sick.gif Har haft dom sen jag flyttade hemifrån, 10 år sen, sista tiden stod dom med "ryggen" emot så jag slapp se motivet. Nu passar dom mig mycket bättre iaf. yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon