Meriona
De är ju så läckra allihop, så hur kan man låta bli? Ingen som bor i närheten av Trollhättan som vill dela på frakten?
Wilmer
whistling.gif Bor jag nära nog flirting.gif
Meriona
Du skulle ju få en i inflyttningspresent, men då kan du välja sort själv då... laugh.gif
Wilmer
giggle.gif Jahadu, du kan få plantera den jag väljer då. flirting.gif Bra inflyttningspresent förresten smiley_small_hug.gif Det kanske är fler som vill beställa, jag har två sorter jag är sugen på.
Meriona
Bara två? w00t.gif Jag kan tänka mig Rapido, Samba, Picotee och Cherry Nymph. Har försökt övervintra en vit som jag fick av Steff förra vintern, än så länge ser den fräsch ut, så nån mer vit känns dumt.
Wilmer
Nja, tre var det visst.. Som jag MÅSTE ha.. men annars har jag lite andra utgifter just nu, får behärska mig sweatingbullets.gif
Meriona
Äsch öka på huslånet vettja, det gör ju ALLA! laugh.gif
Meriona
Är det ingen av er som beställt eller ska beställa? confused.gif

Jag kan inte hålla mig längre nu, jag får ringa Wilmer och kolla vilka sorter vi vill ha.... kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon