Passion for garden
Vad är din passion i trädgården? Vad är nytt och hett i trädgårdsvärlden och vad är ute?
“Den framtida trädgården” är ett nytt projekt som syftar till att kartlägga globala passioner och trender inom trädgårdsområdet. Läs om de trädgårdsteman som är påträffade i tusentals trädgårdsbloggar runt om i världen. Vad tycker du dessa teman? Vad är din åsikt?

“Den framtida trädgården” är ett projekt som drivs av Kairos Future (www.kairosfuture.com). Det syftar till att kartlägga globala passioner och trender, relaterade till trädgården. Vi vill gärna veta mer om just dina passioner och idéer om nya trender. Enkäten tar ca 5 minuter att fylla i och om du lämnar din e-mail adress som skickar vi resultatet av undersökningen till dig.

Klicka på länken så startar enkäten.

http://www.easyresearch.se/s.asp?WID=752894&Pwd=93845524
Annina
Fyllde i den och det ska bli spännande att se hur svaren från andra ser ut.
Gudrun i Göteborg
g.gif Jag blir alltid tveksam till den här sortens raggande. Och vem är avsändaren? "Kairos future..." är ett företag inom trendanalys. Nä. Bort det!

"Globala passioner" Dom e ju inte rektegt navlade.... naughty.gif
Aqvakul
går fett bort - jag har redan nog med "nyhetsbrev" i mim mailbox....
Sussie F-Flower
Hej och Välkommen till Odla! smile.gif

Tyvärr så tänker jag inte öppna länken. Det är inte för att vara tjurig, ta det inte så... Däremot för mig, så finns det inget som är framtidens trädgård.
Visst, det korsas hit och dit och visst kommer det att odlas fram många arter som vi inte har nu, det vet vi nog alla.

För mig så är trädgården något att vara i, här och nu. Med växter som jag känner igen till i alla fall ca 90-95%. Trädgården är ju den "vän" som skänker mest med harmoni tillbaka.
Tillflykten till trädgården är alltid i skapelse och därför finns/blir det aldrig ett färdigt resultat, om du förstår hur jag menar...?
smuleborg
Välkommen till Odla! Dock - Håller med Sussie F-Flower. Och Aqvakul, Gudrun i Göteborg.



Shit - jag puffade upp tråden. Nu när det ändå är gjort - en halv minuts intervall...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon