Tikka
Hej,
jag skulle vilja se i förhandsgranskingen text och bild för att kunna redigera text tex innan och efter bild som man laddat upp. Går det? Har jag missat någon inställning kanske?
Som det är nu ser man bara texten.

Tacksam för hjälp med detta.
Tikka
pejori
Tyvärr går det inte att se bilden i förhandsgranskningen...
Jag brukar publicera och gå in och ta bort bilden om det blir fel...
Red Top
Jag kanske inte förstår problemställningen, men jag ser alltid både text och bild när jag förhandsgranskar.

Gäller alla bilder, -från Odlas album, direkt från min hårddisk eller från nätet. Däremot hjälper det inte alltid att redigera, eftersom resultatet när jag postar inte alltid ser ut som min redigering.
Berith
Ser också både text och bild i förhandsgranskningen... unsure.gif
Myosotis
Ja, det gör jag också. Dock bara i inlägg, inte i pm.
Tikka
Jaha gör ni det....mysko...har ni explorer eller mozilla firefox som webläsare...kanske beror det på det????
Berith
Explorer.

Däremot kan jag nog inte klicka upp bilden i förhandsgranska...? g.gif Tror jag... Ska testa!

--- före detta bild... ---

Nope! Då kommer ett felmeddelande. yes.gif
Myosotis
firefox just nu

Förresten, kan det bero på hur man bifogar bilden? Jag brukar lägga in den från albumet eller ibland bifoga en fil, det kanske är annorlunda när man länkar till bilden?
Tikka
Jag har inte något album så jag infogar bilden.
Blir till att testa lite till.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon