Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V   1 2 3 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Tala med djuren
          silos
          Inlägg 10-07-2010, 09:03
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Jag har läst om människor som kan tala med djuren och dessutom har jag en synsk väninna som kan göra detta.
          Själv talar jag mycket med mina djur,men jag kan inte få några bilder av dem för att förstå vad de vill:(
          Nu undrar jag finns det någon-några här som kan göra detta?

Jag har till och med läst om människor som kan tala med sina växter och få dessa att växa och bli jätte fina.
          Kan någon av er göra detta?
          Med mina växter talar jag också mycket,de behöver jo syre....

Citera
          abbbe
          Inlägg 10-07-2010, 10:37
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 851
          Medlem nr: 8 321

Växter blir inte stora och fina av kommunikation och talan. Växter behöver ljus, näring och dylikt för att växa och må bra. Kommunikation och talan är bara något mänskligt. Det är något artspecifikt vi har fått för att vi individer sinsemellan inom vår art ska kunna varna, tala om, mm varandra.

Samma sak med djur. Visst kan djur uppmärksamma att en människa pratar med en, men det kommer aldrig likna en kommunikation mellan två människor då andra arters hjärnor inte är "inställda" på att utföra mänsklig kommunikation.

Men visst kan man tro på det. Så länge det inte skadar och någon och sålänge man vill vara dum 000.gif

--------------------
          jävla bladlöss!

Citera
          silos
          Inlägg 10-07-2010, 13:52
          Länk hit: #3

Medlem

CITAT (abbbe @ 10-07-2010, 11:37) *
          Växter blir inte stora och fina av kommunikation och talan. Växter behöver ljus, näring och dylikt för att växa och må bra. Kommunikation och talan är bara något mänskligt. Det är något artspecifikt vi har fått för att vi individer sinsemellan inom vår art ska kunna varna, tala om, mm varandra.

Samma sak med djur. Visst kan djur uppmärksamma att en människa pratar med en, men det kommer aldrig likna en kommunikation mellan två människor då andra arters hjärnor inte är "inställda" på att utföra mänsklig kommunikation.

Men visst kan man tro på det. Så länge det inte skadar och någon och sålänge man vill vara dum 000.gif

Självklart bevöver växterna allt det som du skrivit om!
          Jag har dock läst att växter reagerar på olika musik,på olika sätt och det genom att antigen växa massor,när det är vacker och harmonisk musik,eller med hårdrock,slutar de att växa mer eller mindre.

Dessutom har jag läst att vetenskapsmän har undersökt om bakterier (tror jag att det var)påverkas av våra tankar och svaret blev att det gör de!

För länge länge länge sedan kunde människorna har kommunikation med varandra genom telepatin,men tyvärr har de flesta av oss förlorat den förmågan och fortfarande kan vi "läsa" av varandra utan att tala.
          Djuren å andra sidan har den förmågan kvar.

Du kan vara säker på att det finns flera sätt att kommunicera människor emellan och djur och människa emellan!!!

Den största dumheten inom den mänskliga arten är detta:att inte kunna-vilja förstå en annan art:djuren,växter etc...kolla bara hur det ser ut i världen!!!Vi hör inte hur Moder Jorden gråter och lider,att arterna försvinner från hav,skogar etc...och allt detta fastän vi kan tala med varandra,men tydligen vägrar flertalet av oss att förstå varandra,speciellt om "de andra" är annorlunda än oss själva:((((((

Så jag vill ge dig ett litet råd för din vadring på Moder Jorden:var försiktig med att döma dina medvandrare som inte är som du själv!Det du sänder ut kommer tillbaka tiofallt till dig själ i sinom tid,detta har jag själv erfarit!
          Mvh//Kyllikki

Citera
          Dilara
          Inlägg 10-07-2010, 14:30
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 590
          Medlem nr: 8 879

CITAT (silos @ 10-07-2010, 14:52) *
          Självklart bevöver växterna allt det som du skrivit om!
          Jag har dock läst att växter reagerar på olika musik,på olika sätt och det genom att antigen växa massor,när det är vacker och harmonisk musik,eller med hårdrock,slutar de att växa mer eller mindre.

Dessutom har jag läst att vetenskapsmän har undersökt om bakterier (tror jag att det var)påverkas av våra tankar och svaret blev att det gör de!

För länge länge länge sedan kunde människorna har kommunikation med varandra genom telepatin,men tyvärr har de flesta av oss förlorat den förmågan och fortfarande kan vi "läsa" av varandra utan att tala.
          Djuren å andra sidan har den förmågan kvar.

Du kan vara säker på att det finns flera sätt att kommunicera människor emellan och djur och människa emellan!!!

Den största dumheten inom den mänskliga arten är detta:att inte kunna-vilja förstå en annan art:djuren,växter etc...kolla bara hur det ser ut i världen!!!Vi hör inte hur Moder Jorden gråter och lider,att arterna försvinner från hav,skogar etc...och allt detta fastän vi kan tala med varandra,men tydligen vägrar flertalet av oss att förstå varandra,speciellt om "de andra" är annorlunda än oss själva:((((((

Så jag vill ge dig ett litet råd för din vadring på Moder Jorden:var försiktig med att döma dina medvandrare som inte är som du själv!Det du sänder ut kommer tillbaka tiofallt till dig själ i sinom tid,detta har jag själv erfarit!
          Mvh//Kyllikki

Hej!

Jag tror inte att det är sant att växter reagerar på musik. Men vissa djur gör det!

Människor som är lyckliga och mår bra löper oftast mindre risk att infekteras av bakterier och virus. Om man är sjuk av bakterier kan en människa psykiskt "känna sig frisk" fast man inte är det. Men då är det människan som lurar sig själv och inget bakterierna märker av eller hör.

Telepati tror jag inte på. Jag tror mer på att det handlar om ansiktsuttryck och kroppspråk. Det står också för en stor del av kommunikationen. Telepati isåfall är någon man känner och vet hur denne ska reagera om det händer något med den man känner, för man har lärt sig dennes beteende. Men att veta vad den andra tänker på spontant går inte.

Visst kan man ändå se människor, djur och växter som en familj. Man bör förstå varandra och respektera varje art för att uppnå ett så bra liv som möjligt för alla.

Redigerat av Dilara: 10-07-2010, 14:31

--------------------
          • I am the hibiscus witch! • Mälaren zon 2-3 •

Citera
          silos
          Inlägg 10-07-2010, 14:52
          Länk hit: #5

Medlem

CITAT (Dilara @ 10-07-2010, 15:30) *
          Hej!

Jag tror inte att det är sant att växter reagerar på musik. Men vissa djur gör det!

Människor som är lyckliga och mår bra löper oftast mindre risk att infekteras av bakterier och virus. Om man är sjuk av bakterier kan en människa psykiskt "känna sig frisk" fast man inte är det. Men då är det människan som lurar sig själv och inget bakterierna märker av eller hör.

Telepati tror jag inte på. Jag tror mer på att det handlar om ansiktsuttryck och kroppspråk. Det står också för en stor del av kommunikationen. Telepati isåfall är någon man känner och vet hur denne ska reagera om det händer något med den man känner, för man har lärt sig dennes beteende. Men att veta vad den andra tänker på spontant går inte.

Visst kan man ändå se människor, djur och växter som en familj. Man bör förstå varandra och respektera varje art för att uppnå ett så bra liv som möjligt för alla.

Jag hittade denna site och finner den sååå intressant!!! Den är verkligen värd att läsa!

CITAT (Dilara @ 10-07-2010, 15:30) *
          Hej!

Här är addressen till sidan:http://www.seilon.org/

Redigerat av silos: 10-07-2010, 14:53

Citera
          fuchsian
          Inlägg 12-07-2010, 19:51
          Länk hit: #6

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Äntligen .. det jag gillar att prata om! ... angel_not.gif detta är en mycket kontroversiellt samtalsämne, men man ska inte tro att man kan få andra att tro på det man själv upplever.
          Du har helt rätt ang, hunden. Mina hundar under åren har lärt sig mer eller mindre att komma med bilder och ta emot bilder, speciellt när de har något viktigt att komma med, sjuka el. annat. Nu har jag använt detta enbart med mina djur för området är stort och flummigt, så det gäller hitta sin plats och uppgift här på jorden.

Min gamla hund har brukat hämta mig om hon sett något och oftast är det min mormor som brukar sitta i vårt vardagsrum. Speciellt aktivt var det 1.5 år sedan då min mor fick sitt hjärtinfarkt. Då väckte mormor mig på nätterna (de är mest aktiva på den tiden) och gm telepati går ju samtalen mellan en ande och en människa.
          Jag har andra anhöriga på besök med jämna mellanrum.
          Ni kanske undrar vad jag är för en???? confused.gif okej, jag är certificerad medium fr. Terry Evans (TV4+ "Det Okända) Jag avslutade i vintras en 5 årig utbildning hos honom. Hade sökt hjälp hos andra för att mitt beskymmer var att inte fick vara i fred. Man måste stänga av kanalen och leva normalt, men man är ju bara en människa med fel och brister, men under tiden har detta lärt mig en hel del. Jag föddes med dessa "verktyg" men kunde inte använda dom. Min mormor hade gåvan och innan det gick det i hennes släktlinje. Sedan har jag arbetat med kosmisk healing snart 20 år, och även den fick jag förfinad hos Terry, som inte själv har den gåvan.
          Under hela mitt liv, tills maken började lägga märke till olika saker hos mig och ville att kolla upp vad jag har, så den som han tyckte (även jag) var mest precis, var Terry. Så hadde livet förberett mig till en för sin uppgift och även funka som handledare åt unga människor som börjar "öppna upp".
          Området är lika stort som det finns skojare i denna branch och min makes tanke var att endast vimsa hit och dit, ta och koncentrera på det man var lämpad till.
          Jag tar emot dem som söker mig och håller mig i det goda ljuset med ett speciell meditation som han lärde oss att använda.

OK. Nog om detta, nu gällde det --- tala med djuren ----, men även växternas energifält går att påverka och det är tacksamt jobb. Jag vill inte påverka er, men ger detta till er läsare för det finns säkert fler som upplevt liknande saker ..... angel_not.gif ... Fuchian ....

Redigerat av fuchian: 12-07-2010, 19:57

Citera
          Meriona
          Inlägg 12-07-2010, 21:06
          Länk hit: #7

Gäster

Nu ska jag väl förstöra stämningen då.
          Snacka med djur, visst jag pratar med mina djur hela tiden och de kommer glatt emot mig. Men att de skulle kunna kommunicera - nej det är skitsnack.
          Jag har två väninnor som släpat dit olika djursnackare till sina hästar - ojoj vad de kunnat berätta. blink.gif nono.gif Lurendrejeri är vad det är, precis som med såna där mysko medium som veckotidningarna har annonser om.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 12-07-2010, 21:17
          Länk hit: #8

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Tur att var och en får välja själv vad man vill tro på. whist.gif

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          netha
          Inlägg 12-07-2010, 21:40
          Länk hit: #9

Gäster

CITAT (Meriona @ 12-07-2010, 22:06) *
          Nu ska jag väl förstöra stämningen då.
          Snacka med djur, visst jag pratar med mina djur hela tiden och de kommer glatt emot mig. Men att de skulle kunna kommunicera - nej det är skitsnack.
          Jag har två väninnor som släpat dit olika djursnackare till sina hästar - ojoj vad de kunnat berätta. blink.gif nono.gif Lurendrejeri är vad det är, precis som med såna där mysko medium som veckotidningarna har annonser om.

yes.gif Håller med i varje bokstav.
          Det finns alltför många som försörjer sig på lurendrejeri. thumbdown.gif

Citera
          Motti
          Inlägg 12-07-2010, 21:54
          Länk hit: #10

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Tala med djuren !bullskit och all sin da ,det kom dom på på 2000-talet tillåt mig skratta,tala med djur !ja det är väl att kunna möta sina djurs behov och se och känna vad de behöver för att må bra och ha ett bra liv utan krämpor,ja då kan jag absolut prata med min katt ,Tänk vad många kör upp folk på att påstå att de kan komunisera med deras djur som de inte ens träffat eller känner.Tala med djur handlar om djurpsykologi och inget annat.

Citera
          fuchsian
          Inlägg 12-07-2010, 23:28
          Länk hit: #11

Medlem

Hej på er, väntar på den utlovade åskan, men än är det för hett att kunna sova.
          Jag läste igenom era inlägg och jag håller med om att det finns nästan 90 procent skojare innom såppas kontroversionell ämne och det tog emot att skriva om mitt liv. Jag är van att möta skepsis och brukar redan vid ett tel. samtal avgöra om personen är ute efter löje eller är någorlunda ärlig, men skeptisk får man vara. Har man inte träffat på det innan, så det klart har jag förståelse för oro och annat. Men det är inte jag som bestämmer utan det är klienten i sista hand och det respekterar jag.
          Nog har jag sett alla dessa spå-kärringsannonserna på tidningarna, men jag är så skeptisk att jag litar inte ens fem öre på dom.
          Det är en sund inställning och det får man inte göra med våld, eller hur man skulle säga? ...... confused.gif

Har ni en aning hur den personens uppväxt och liv har varit när man har fått stryck att andra ser inte vad jag ser? Skulle önska att kunna ge dom stegen under 1-2veckas tid till personen som spottar mig rätt i ansiktet.
          Det är inte såååå enkelt, må ni tro, men jag trots det önskar inte ens min värsta fiende att uppleva helvetet på jorden.
          Vet ni vad ett energifält är? Allt levande omges av det. Men det är inte så enkelt att förklara kontakten mellan djuren och växter, och jag är inte alls felfri. det upptäcker man rätt snart när man måste möta sina egna demoner innan man kan möta andras. H---te vilket jobb!!!! Men jag är trygg när allt detta man har gått igenom och kommit ut som vinnare, men det gör en ödmjuk samtidigt. Under de senaste 20 åren har jag mött troligen de flest "tossiga" och även de godaste människor.
          Inte en enda har gått ur från mitt beh. rum släpande med hakan under knäna. Så jag vet och ser, och det är mer än någon kan ana, trots att man har endast fått se en pytteliten del av det stora hela. Annars skulle jag inte leva här bland alla er för vad skulle det vara bra för? Jag har kommit hit att hjälpa dom som vill ha min hjälp och mig hittar ni inte i någon blaska, för nån reklam vill jag inte veta av. Jag vet att när det är dags, så kommer personen i fråga och då ser jag vad som är bäst just då för den.
          OK, tänker försöka somna och lämnar detta ämne, men var och en gör som den vill och jag behöver inte göra reklam, utan har förstått att vissa av er har åkt på en riktig bluff. ...... sleeping.gif ... Fuchian ... (jag tar inte betalt) kasta inte sten i glashus ......

Redigerat av fuchian: 12-07-2010, 23:39

Citera
          Motti
          Inlägg 12-07-2010, 23:43
          Länk hit: #12

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

tycker ändå det är Bullskitt !varför kom alla på nu helst plötsligt att de kunde "tala med djuren" på 2000 talet ?varför kom ingen på det innan.Alla djurägare bör känna till sina djurs behov annats skulle vi inte ha alla hundhem och katthem.Sunt förnufft gör en bra djurägare,det här med "tala med djuren !Bullskitt !Men kom ni och tala med min katt ;)han har nog ett och annat och säga er"det där med Djurkomunikation är bara ett sätt att ruva djurägare på pengar,varje djurägare bör veta vilka behov deras djur har ,det finns böcker om det,Och dom behoven är klart som korvspad !

Citera
          Chamomille
          Inlägg 12-07-2010, 23:48
          Länk hit: #13

Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem nr: 11 250

Emil kunde i alla fall prata med Lukas whistling.gif

--------------------
          Camilla zon 2-3

Ett gott skratt förlänger munnen.

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-07-2010, 00:43
          Länk hit: #14

Medlem

Hej Motti,

Detta är inget bullskitt, har du inte läst historia? Den gamla kulturen använde dessa metoder under sina vandringar och se bara dagens aborginier, de litar blind på att gruppen håller ihop och de använder telepati med kontakt med andra stammar som de ens inte ser. Då hjälper det inte att skrika sig hes, eller tror du det?

Den nya tidens befolkning över hela jorden söker sig till de färdigheter och kunskap som de har kunnat få fram. Under alla tider har det föds människor med sina speciella egenskaper, men det fick inte komma fram för att prästenskapet ville ha makten och tystade de som ändå vågade stå på sig.
          Detta är ingen ny beteende, men den har blivit accepterad pga att Moder Jord mår så dåligt.

Attans, varför höll jag inte tyst? Svaret är att innom mig finns en urkraft som vill inte bli trampad på tårna längre.
          Jag tänker inte ta detta till allmän diskussion för alla har sina åsikter och vissa mer envisa än andra. de är nog de som har blivit blåsta av dessa "skojare" el. de som har en del, men egot är större än kraften. Då kommer man till villovägar och förlorar det och man får tiofalls tillbaka det man ger ut .... Så ligger det till, men ha din åsikt, men förstör inte för andra medlemmar som nu kanske inte vågar berätta om sitt.
          Snälla ..... Släpp det, ..... Fuchian ... det du inte förstår, låt andra göra det....

Redigerat av fuchian: 13-07-2010, 01:29

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-07-2010, 01:24
          Länk hit: #15

Medlem

CITAT (Chamomille @ 13-07-2010, 00:48) *
          Emil kunde i alla fall prata med Lukas whistling.gif

Det tror jag, du är lyhörd med dina djur, så där behövs ingen "djurpratare" till hjälp. Oftast är de rätt okunnika och ger generella svar. Jag hade en undulat som hade fått som liten en skada över ryggen och kunde inte flyga, eller mest styra landningen.
          Det blev en sån där hälsomässa och jag tog med bilden av Emil och även den som vat innan honom. Ludde.
          Damen skulle vara dessutom medial.
          OK. Emil fick en galen diagnos som inte stämde alls, samma sak med Ludde. Jag envisades ytterligare med Emil, men damen ville inte befatta sig med det.
          Bullskitt rätt i genom ---- så visst har jag prövat även dem, hon var känd och har skrivit böcker om det.

Jag tror så här, att har man ett/flera djur så lär man den normala kommunikationen som Motti förklarade, men som medial, har man hjälp att nå djuret bättre, även att jag tycker att denna "byta bilder" grejen som man kör med djuren kan vara rätt jobbig, man tröttnar lätt. Jag är min egen mästare i detta och har alltid nekat att göra sådana saker när jag blivit tillfrågad, men endast healing för smärta har jag gett när jag är rätt blödig av mig, som räddar daggmaskor från asfalten, må det vara, det är ju jag. .......... smiley_small_hug.gif så du har rätt, tjejen, .... Fuchian ....

Redigerat av fuchian: 13-07-2010, 01:27

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 13-07-2010, 01:56
          Länk hit: #16

Medlem

Nu spökar det visst... -fear-.gif dunno.gif

--------------------

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-07-2010, 02:08
          Länk hit: #17

Medlem

Snälla, söta STINTAN , glöm det, inga spöken söker sig om inte anledning finns till dig och jag respekterar vad du än tror, detta är lite udda, och många tycker inte om att prata om dessa saker, så är det och alla får acceptera det.
          Vad skulle vi göra annars? ...... angel_not.gif Vi är alla olika och jag har börjat ta in mångfalden av vad ni andra skriver, och jag kommer inte trassla till trådar, har fått hjälp, men är det nåt så säg direkt så jag kan rätta till mina fel och brister. Det blev visst en intressant natt! Ingen kan sova och regnet det väntar tills i morgon. första natten på ett halvår! Rekord för mig! .... dunno.gif ... Fuchian ...

Citera
          AndersKbg
          Inlägg 13-07-2010, 02:31
          Länk hit: #18

Medlem
          Antal inlägg: 588
          Medlem nr: 17 454

CITAT (fuchian @ 12-07-2010, 20:51) *
          Äntligen .. det jag gillar att prata om! ... angel_not.gif detta är en mycket kontroversiellt samtalsämne, men man ska inte tro att man kan få andra att tro på det man själv upplever.

Precis så är det. Jag kom att tänka på denna tråden:

http://www.odla.nu/forums/index.php?showto...l=övernaturligt

och mitt inlägg:

http://www.odla.nu/forums/index.php?s=&...t&p=1153717

Som du ser så är jag en omvänd tvivlare ang allt i detta ämnet. I princip iaf.

Citera
          silos
          Inlägg 13-07-2010, 06:51
          Länk hit: #19

Medlem

CITAT (fuchian @ 12-07-2010, 20:51) *
          Du har helt rätt ang, hunden. Mina hundar under åren har lärt sig mer eller mindre att komma med bilder och ta emot bilder, speciellt när de har något viktigt att komma med, sjuka el. annat. Nu har jag använt detta enbart med mina djur för området är stort och flummigt, så det gäller hitta sin plats och uppgift här på jorden.

Min gamla hund har brukat hämta mig om hon sett något och oftast är det min mormor som brukar sitta i vårt vardagsrum. Speciellt aktivt var det 1.5 år sedan då min mor fick sitt hjärtinfarkt. Då väckte mormor mig på nätterna (de är mest aktiva på den tiden) och gm telepati går ju samtalen mellan en ande och en människa.
          Jag har andra anhöriga på besök med jämna mellanrum.
          Ni kanske undrar vad jag är för en???? confused.gif okej, jag är certificerad medium fr. Terry Evans (TV4+ "Det Okända) Jag avslutade i vintras en 5 årig utbildning hos honom. Hade sökt hjälp hos andra för att mitt beskymmer var att inte fick vara i fred. Man måste stänga av kanalen och leva normalt, men man är ju bara en människa med fel och brister, men under tiden har detta lärt mig en hel del. Jag föddes med dessa "verktyg" men kunde inte använda dom. Min mormor hade gåvan och innan det gick det i hennes släktlinje. Sedan har jag arbetat med kosmisk healing snart 20 år, och även den fick jag förfinad hos Terry, som inte själv har den gåvan.
          Under hela mitt liv, tills maken började lägga märke till olika saker hos mig och ville att kolla upp vad jag har, så den som han tyckte (även jag) var mest precis, var Terry. Så hadde livet förberett mig till en för sin uppgift och även funka som handledare åt unga människor som börjar "öppna upp".
          Området är lika stort som det finns skojare i denna branch och min makes tanke var att endast vimsa hit och dit, ta och koncentrera på det man var lämpad till.
          Jag tar emot dem som söker mig och håller mig i det goda ljuset med ett speciell meditation som han lärde oss att använda.

OK. Nog om detta, nu gällde det --- tala med djuren ----, men även växternas energifält går att påverka och det är tacksamt jobb. Jag vill inte påverka er, men ger detta till er läsare för det finns säkert fler som upplevt liknande saker ..... angel_not.gif ... Fuchian ....

Äntligen,jag säger det smma,efter alla år kommer du som är inne på dessa underbara mirakel!!!!
          Jag vet vad energier är,men kan tyvärr inte själv se några...jo förresten för flera år tillbaka såg jag energin runt huvudet på en föreläsare i Stockholm,hennes energi var alldeles vit:O

Med mina blommor har jag gjort en test:jag höll om dem och talade vänligt och kände ett "dunkande-pulserande i mina händer.Sedan skrek jag så högt jag kunde och blommorna tvär tystnade och efter en stund började blomman åter igen dunka-pulsera wub.gif

Från träden har jag kunnat känna-uppleva energier...somliga träd kändes riktigt glada:)

När jag är nära en massa stenar i en butik som säljer dessa så blir jag nästan färdig att svimma:)

Min mamma var synsk.Under andra världs kriget såg hon en soldat komma genom väggen och titta på henne,denne soldat var hennes skolkamrat.Senare fick mamma höra att denne man hade stupat:O

Mamma berättade också att runt hennes blommor fanns små "tanter" som skötte om hennes växter och du mår tro att min mammas växter var otroligt fina,frodiga och välmående.Hon hade en kaktus som var en meter bredd och fullproppad av vackra blommor!

Så visst finns det energier,vi är---hela naturen...allt levande gjorda av energier.Om jag förstår det rätt så består HELA Universum av samma energier!?

Jag träffade Terry Evans på en seans här i Strängnäs för flera år sedan.

På tal om healing har jag (fast inte jag egentligen)kunnat ta bort huvudvärk från mina barn och andra,värk från knäna hos en gammal kvinna etc..

Tyvärr så har människor här ansett mig som galen tidigare(INTE alla) när jag skrev om hur jag talade med mina dockor,sådant får man jo INTE göra! sad.gif

Men var och en är sin lyckas smed och var och en behöver söka sin sanning och jag både accepterar och respekterar dem! wub.gif

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 13-07-2010, 07:42
          Länk hit: #20

Medlem

CITAT (fuchian @ 13-07-2010, 03:08) *
          Snälla, söta STINTAN , glöm det, inga spöken söker sig om inte anledning finns till dig och jag respekterar vad du än tror, detta är lite udda, och många tycker inte om att prata om dessa saker, så är det och alla får acceptera det.
          Vad skulle vi göra annars? ...... angel_not.gif Vi är alla olika och jag har börjat ta in mångfalden av vad ni andra skriver, och jag kommer inte trassla till trådar, har fått hjälp, men är det nåt så säg direkt så jag kan rätta till mina fel och brister. Det blev visst en intressant natt! Ingen kan sova och regnet det väntar tills i morgon. första natten på ett halvår! Rekord för mig! .... dunno.gif ... Fuchian ...

Det var menat som skoj eftersom du tidigare klagat på andra som sitter och skriver inlägg på nätterna då du själv alltid sover. whist.gif
          Synd att du inte förstog det wink.gif

--------------------

Citera

4 sidor V   1 2 3 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 17-10-2025, 15:02

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon