CITAT (Myosotis @ 01-11-2010, 10:06)

Jag är med! Underbart om du ville ta hand om det igen Anma!!

Men lag...? Det blir säkert bra, men jag förstår inte vitsen?
Hoppas att pysseltomtarna vill vara med här också! Själv är jag inte med där fast jag brukar skicka något hemmagjort, men om kreativiteten skulle lysa med sin frånvaro känns det tryggt att kunna köpa något.
Klart det går att lösa, du måste ju vara med!

Jo, jag tänkte om vi blir jättemånga, som förra året, eller ännu fler (vilket skulle vara superkul!) så blir det lättare att hålla reda på allt om man delar upp i två grupper, vilket är bättre ord än lag.
Förra året var vi hela 46 personer som var med! Det svåraste var ju själva gissningsmomentet som blev lite ohanterbart, i varje fall för mig. Visst var det du som var min tomte? Det tog ju evigheter för mig att komma på det. Mycket på grund av att vi var så många. Sen också lottningsmomentet, jag som har lite svårt för att hålla saker i minnet fick kontrollera 100 gånger för att se att allt blev rätt, och då kanske det är enklare med dessa kontroller om man har en mindre grupp att joxa med.
Min tanke är då att om vi blir fler än 30 nånting så fixar jag ihop två grupper med lottens hjälp. Då har man ändå ett tjugotal att gissa emellan men det blir inte övermäktigt.
Men jag gör som ni vill, är det många som är emot det så självklart kör vi alla i samma!