Glöm firman easyplant med sin glassiga katalog som de skickar ut med diverse tidningar och reklamutskick. Läs tidigare inlägg på forumet om easyplant ifall du ändå skulle känna dig sugen att skicka efter från dem.
--------------------
Mvh Åsa
Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)
Medlem
Antal inlägg: 530
Medlem nr: 1 330
CITAT (Maria i Helsingborg @ 10-02-2004, 08:26)
Jag tänkte att DETTA måste ju vara något för mig som tentar i maj......
Kul! Och vad är du pluggplanta i för ämne?
digitalkarin - pluggplantor är små späda plantor som man kan köpa på postorder. Om jag fattat det rätt är dom i princip förkultiverade och betydligt mindre än dom vanliga plantor man kan köpa i krukor på handelsträdgården.
Medlem
Antal inlägg: 2 142
Medlem nr: 2 667
Jag vet inte om KUL är ordet , Nilla. Resttenta (medicin/kirurgi) som jag måste beta av.....suck......och jag som bara vill ligga på knä och påta i jorden i vår och inte sitta med näsan i böcker. Men sedan, du!!
Medlem
Antal inlägg: 530
Medlem nr: 1 330
CITAT (Maria i Helsingborg @ 10-02-2004, 13:13)
Jag vet inte om KUL är ordet , Nilla. Resttenta (medicin/kirurgi) som jag måste beta av.....suck......och jag som bara vill ligga på knä och påta i jorden i vår och inte sitta med näsan i böcker. Men sedan, du!!
Oj - ja, det låter ju halvkul förstås. Men håll ut!
Ingen chans att du kan ägna dej åt att skola om småplantor och kalla det transplantation?
Medlem
Antal inlägg: 2 142
Medlem nr: 2 667
Fresta inte på min redan nu usla disciplin, Gunilla!!
Jag skulle utan vidare kalla vattning för "infusion", gödning - "sondmatning", lukning-"dränage" och omskolning för "omläggning" bara för att slippa läsa! Yepp, utan att skämmas