Medlem
Antal inlägg: 20 052
Medlem nr: 30 311
Den senaste tiden har jag följt en programserie på TV4-fakta som handlar om om stalkers, i USA och England iof. sig men jag tor inte det är mycket annorlunda här i Sverige.Polisen kan inte göra så mycket eftersom det "inte hänt nå´t" men dessa sinnesjuka människor ger sig inte om de fått en idé i skallen. Känner mig dock inte spciellt rädd eller orolig men det är kanske dags att byta telefonnummer. Undrar om admin här på Odla har adressuppgifter på medlemmarna, minns inte vad man skulle ange då jag registrerade mig.
Medlem
Antal inlägg: 20 052
Medlem nr: 30 311
Sitter i telefonkö till polisen nu, kom ett samtal till men hon lade på direkt. Har ett nummer på nummerpresentatören men det är inte sökbart, går säkert till en mobil med kontantkort.
Sitter i telefonkö till polisen nu, kom ett samtal till men hon lade på direkt. Har ett nummer på nummerpresentatören men det är inte sökbart, går säkert till en mobil med kontantkort.
Du har PM. Det finns medlem i forumet som har alla personuppgifter om fuchsian.
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
En klar fördel med att skriva här är att hon nu vet att hon är polisanmäld vilket kanske kan få henne att sluta. Även om hon är stoppad från att skriva kan man nog utgå från att hon är inne här och läser. Förstår dock inte riktigt varför? Malcolm var väl knappast emot henne. Kanske bara för att hon har hans telefonnummer.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです