Hej alla glada trädgårdsentusiaster!!!!:)
Jag heter Jesper och är en kille med ett konstig intresse. Jag cyklar enhjuling. I sommras cyklade jag 2500 km genom hela Sverige.
I sommar ska jag cykla 6000 km från Europas nordligaste kommun Nordkapp till Europas sydligaste punkt Tarifa genom Norge, Finland, Sverige, Danmark, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrike och Spanien. Detta är då 9 länder!! Resan börjar i Juni och slutar i November. Den större delen av sträckan så kommer jag cykla i Sverige igen fast en annan väg. Så jag undrar om någon av er som känner till vägen som jag ska cykla på i Sverige.
Platserna jag kommer cykla genom är:
Karesouando, Övre Soppero, Vittangi, Lappeasuanto, Gällivare, Porjus, Jokkmokk, Kåbdalis, Moskosel, Arvidsjaur, Sorsele, Storuman, Vilhelmina, Dorotea, Strömsund, Hammerdal, Östersund, Bräcke, Ånge, Torrflonäs, Ytterhogdal, Sveg, Tandsjöborg, Orsa, Mora, Rättvik, Falun, Hofors, Sala, Enköping, Västerås, Arboga, Örebro, Svartå, Nybble, Mariestad, Skövde, Jönköping, Ulricehamn, Borås, Kinna, Varberg, Falkenberg, Halmstad, Båstad, Ängelholm, Helsingborg, Landskrona, Lund, Malmö
Min fråga till er är då om ni tycker jag ska undvik en väg eller plats? Om de finns en bättre väg att ta istället. De skulle också vara kul att ses förstås om ni bor på dessa platser.
Om ni vill följa min resa så kan ni gilla min fansida
Unicycling 4 loveSen så vill jag gärna dela med mig utav min kramfilm som jag va med o gjorde i somras.
Kramkalas!!MVH Jesper