Medlem
Antal inlägg: 2 487
Medlem nr: 2 776
hej. har en lexmark 3200 som behöver nya bläck patroner. nån som vet var man kan köpa billigt? jag ska skriva ut en del bilder, på monument valley, att ha som bakgrund till mina kaktusar.
--------------------
Mvh Claes Björn Rosenström-fantast __________________________________________________________ Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter - uträknat och med egna erfarenheter Photosyntes Photon Flux Density: 72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W
Medlem
Antal inlägg: 323
Medlem nr: 2 034
Har precis samma skrivare som du. Efter att ha handlar några gånger på "Bläck & Write", billigare än många och har sympatiskt nog återvinningssystem .Men sen hittade jag ännu billigare på Clas Ohlsson faktiskt. De har refillsystem så att du fyller på med nytt bläck utan att byta behållare.
Medlem
vad jag kan se har inkclub.com de billigaste.
--------------------
Mvh Claes Björn Rosenström-fantast __________________________________________________________ Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter - uträknat och med egna erfarenheter Photosyntes Photon Flux Density: 72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W
Medlem
Antal inlägg: 1 463
Medlem nr: 1 638
I örebro finns ett billigt ställe på..malmgatan eller markgatan.. Det har ett konstigt namn typ...99 eller ninenine eller nåt sånt där.. (minns inte alls vad de heter) Nåt knepigt namn är det...
Hursomhelst så ligger det bredvid en liten reklamfirma på bottenplan ganska nära ett tryckeri...
(ingen vidare bra beskrivning, MEN de är nog billigast i örebro...)
De säljer datatillbehör och har nog allt som man kan tänkas behöva till BRA priser...
Medlem
inkclub verkar lite billigare än orginal, men det rör sig inte om mycket pengar. vad är det för bra med en fotopatron? är den att rek. om man ska skriva ut bilder på foto papper?
--------------------
Medlem
har kollat kjells katalog. inte så billiga som inkclub.
--------------------