Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Ogräs, skadedjur och mossa
          annadahlback
          Inlägg 09-10-2014, 16:07
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem nr: 80 892

Stockholm 20141009

Hej!

Mitt namn är Anna Dahlbäck, jag läser tredje och sista året på trädgårdsmästarprogrammet vid högskolan i Gävle. Jag håller nu på med mitt examensarbete där jag undersöker vilka problem trädgårdsägare stöter på i sin trädgård och hur man väljer att hantera dessa problem.
          Har Ni tid att svara på några frågor?

Jag undrar;
          Hur hanterar du problem med ogräs, skadedjur och mossa i din trädgård?

Brukar ni använda bekämpningsmedel i trädgården? I så fall vilka och mot vad? Fungerar medlet som ni önskar?

Hur tänker ni kring användande av kemiska och biologiska bekämpningsmedel?

Jag vill veta om Ni är Man eller Kvinna, ålder och vilken typ av trädgård ni har (kolonilott, villaträdgård, radhusträdgård etc). Inga namn kommer att publiceras i uppsatsen men vissa citat kan förekomma. Föredrar ni att skicka svaren till via mail går det naturligtvis också bra; annadahlback88@hotmail.com

Tack på förhand!
          /Anna Dahlbäck

Redigerat av annadahlback: 06-11-2014, 13:20

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 08:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon