Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

6 sidor V   1 2 3 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Tjejen som både ser och hör hur det är fatt i Sverige numera
          silos
          Inlägg 31-08-2015, 11:43
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Tack gode Gud att det finns människor i Sverige som har både ögon och öron öppna och inte faller för PK elitens skitprat!!!
          http://www.kaziva.net/blog-native/2015/8/2...ssons-sommartal

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 31-08-2015, 12:01
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

Ännu en politisk tråd med SD-vinkel! Du skulle inte kunna tänka dig att samla sånt i en eller två trådar?

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          silos
          Inlägg 31-08-2015, 12:28
          Länk hit: #3

Medlem

CITAT (Aqvakul @ 31-08-2015, 13:01) *
          Ännu en politisk tråd med SD-vinkel! Du skulle inte kunna tänka dig att samla sånt i en eller två trådar?

Har du inget annat att säga?
          Som till ex.vad tycker du om det som hon skriver?

Jag har läst flera av hennes skriverier och hon verkar vara en klok ung kvinna och vet mer än vi om invandrare!

Är du rädd för SD?!?

Nej jag vill inte samla mina trådar i ett enda tråd eller två!
          Här finns det plats eftersom ni andra inte skriver nåt mer än kommer och ofta tjafsa i mina trådar!

Jag är i allafall orolig för hur det har blivit i samhället,folk är arga på att politiker tycks inte lyssna på folket,folk är rädda för att bli stämplade som rasister,folk är rädda för kriminaliteten,kvinnor är rädda för att blir våldtagna etc...
          Men det enda som PK eliten kommer med är att skrika rasist till alla som inte tycker som dem!
          Jag var med på en fest där en kvinna till.ex tyckte att man måste vara PK!

Men som sagt så kan SD tacka alla PK folket för att de blir större och större men det fattar ju inte PK folket!

Citera
          Bengalow
          Inlägg 31-08-2015, 12:57
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 3 185
          Medlem nr: 24 333

Tyst min mun, så får du socker!

Citera
          sparvuggla
          Inlägg 31-08-2015, 13:30
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 1 402
          Medlem nr: 23 407

Odlas forum börjar likna mer och mer annat än trädgård natur och växter. Får en besk smak i munnen.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 31-08-2015, 13:57
          Länk hit: #6

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Bilderna på tjejen säger mer om henne än det hon skriver.

Vet du vad Silos man måste inte länka på Odla till allt som man läser. I synnerhet som det mest handlar om samma sak.
          Nu tycker du att vi kommer och tjafsar i dina trådar men hur många gånger har du inte gnällt och klagat på att du inte får några svar.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 31-08-2015, 14:30
          Länk hit: #7

Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem nr: 45

Silos jag försökte alltid att förstå dig, dina tankegånger osv men nu förstår jag dig inte längre.

Jag gick inte in på länken för att gillar inte att man öppnar trådar och så alltid har dessa länkar.
          Jag tycker också att man måste kunna diskutera invandring men inte i dessa termar som SD gör.

Nej Silos jag gillar inte SD.

Citera
          Jubbe063
          Inlägg 31-08-2015, 15:20
          Länk hit: #8

Medlem
          Antal inlägg: 1 578
          Medlem nr: 40 199

CITAT (silos @ 31-08-2015, 12:43) *
          Tack gode Gud att det finns människor i Sverige som har både ögon och öron öppna och inte faller för PK elitens skitprat!!!
          http://www.kaziva.net/blog-native/2015/8/2...ssons-sommartal

Hon säger ju inget med substans. . Hon bara tycker allmänt att SD är bra och att hon tänker rösta på dem. Inga fakta. Inga argument. Bara hennes tyckande.

Citera
          silos
          Inlägg 31-08-2015, 15:58
          Länk hit: #9

Medlem

CITAT (Bengalow @ 31-08-2015, 13:57) *
          Tyst min mun, så får du socker!

Komsi komsi till mamma så får du sockerkaka!

CITAT (sparvuggla @ 31-08-2015, 14:30) *
          Odlas forum börjar likna mer och mer annat än trädgård natur och växter. Får en besk smak i munnen.

Ja,för att det skrivs så lite och här på småprat behöver man inte skriva om odling utan om allt möjligt,så sätt igång själv och skriv och sluta gnälla!

Citera
          silos
          Inlägg 31-08-2015, 16:05
          Länk hit: #10

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 31-08-2015, 14:57) *

Vet du vad Silos man måste inte länka på Odla till allt som man läser. I synnerhet som det mest handlar om samma sak.
          Nu tycker du att vi kommer och tjafsar i dina trådar men hur många gånger har du inte gnällt och klagat på att du inte får några svar.

Dina ord säger mer om dig än om tjejen!

Oj jag som trodde att man bara måste länka allt som man läser, skojar bara detta är bråkdelen av allt som jag läser!

Har jag verkligen sagt att jag inte få några svar?!?

Men det vore ju bra om ni kunde diskutera saker och ting för dessa saker ÄR vikiga att diskutera,fastän politikerna och PK vill att folket skall vara tysta!
          Vad är det för fel på er svenskar som inte är oroliga för det som pågår i Sverige?!?
          Fast det är klart därför att ni inte har haft krig i Sverige på så länge!

Citera
          silos
          Inlägg 31-08-2015, 16:12
          Länk hit: #11

Medlem

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 31-08-2015, 15:30) *
          Silos jag försökte alltid att förstå dig, dina tankegånger osv men nu förstår jag dig inte längre.

Jag gick inte in på länken för att gillar inte att man öppnar trådar och så alltid har dessa länkar.
          Jag tycker också att man måste kunna diskutera invandring men inte i dessa termar som SD gör.

Nej Silos jag gillar inte SD.

Elisabeth jag förstår inte dig heller!
          Varför kommentera när du bara vill kommentera mig och inte innehållet?!?

Och dessutom läste du inte det som tjejen skrev så har du ju inget att säga!!!
          Var vänlig och sluta läsa mina trådar så kanske kan du må bättre!

På vilket sätt tycker du att invandringen skall diskutera det skulle jag vilja veta!?!

Onödig fråga från mig eftersom du brukar inte svara på många av mina frågor!

Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 31-08-2015, 16:27
          Länk hit: #12

Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem nr: 45

CITAT (silos @ 31-08-2015, 17:12) *
          Elisabeth jag förstår inte dig heller!
          Varför kommentera när du bara vill kommentera mig och inte innehållet?!?

Och dessutom läste du inte det som tjejen skrev så har du ju inget att säga!!!
          Var vänlig och sluta läsa mina trådar så kanske kan du må bättre!

På vilket sätt tycker du att invandringen skall diskutera det skulle jag vilja veta!?!

Onödig fråga från mig eftersom du brukar inte svara på många av mina frågor!

Silos sen jag fick virus från en länk du la in så öppnar jag inte dina länkar längre.
          Om jag skall sluta läsa när du öppnar tråd efter tråd, skall man då hoppar över några< sidor? Silos du äger inte odla och inte heller någon tråd.

Och ja, jag gillar inte dina reklamtråd för SD. Om du gillar SD Ok då men du behöver inte sölar ner odla med deras reklam.

Elisabeth

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 31-08-2015, 16:44
          Länk hit: #13

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (silos @ 31-08-2015, 17:05) *
          Dina ord säger mer om dig än om tjejen!

Oj jag som trodde att man bara måste länka allt som man läser, skojar bara detta är bråkdelen av allt som jag läser!

Har jag verkligen sagt att jag inte få några svar?!?

Men det vore ju bra om ni kunde diskutera saker och ting för dessa saker ÄR vikiga att diskutera,fastän politikerna och PK vill att folket skall vara tysta!
          Vad är det för fel på er svenskar som inte är oroliga för det som pågår i Sverige?!?
          Fast det är klart därför att ni inte har haft krig i Sverige på så länge!

Nu är du faktiskt bara fånig.

Vad är det som är viktigt med att diskutera vad en tjej som gillar SD tycker på en blogg? Sen när blev Odla en gratis reklamplats för SD.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          silos
          Inlägg 31-08-2015, 16:44
          Länk hit: #14

Medlem

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 31-08-2015, 17:27) *
          Silos sen jag fick virus från en länk du la in så öppnar jag inte dina länkar längre.
          Om jag skall sluta läsa när du öppnar tråd efter tråd, skall man då hoppar över några< sidor? Silos du äger inte odla och inte heller någon tråd.

Och ja, jag gillar inte dina reklamtråd för SD. Om du gillar SD Ok då men du behöver inte sölar ner odla med deras reklam.

Elisabeth

Tack för att du svarade!
          Det var ju tråkigt stt du fick virus!

Det är hur änkekt som helst att hoppa över en massa trådar som är ointressanta,det gör jag hela tiden!

Nej jag äger inte varken odla eller några trådar MEN än så länge äger jag rätten att skriva precis som du och andra hör men du och många andra använder den rätten till att gnälla som små barn i sandlådan!
          Vad jag har förstått så var den här tjejens skriveri inte reklam för SD!

När gammelmedian börjar berätta hur det är i Sverige kommer jag inte längre behöva läsa alternativa medier men PK median är ju livrädda för att skriva som det är i Sverige idag!!!

Citera
          silos
          Inlägg 31-08-2015, 16:52
          Länk hit: #15

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 31-08-2015, 17:44) *

Vad är det som är viktigt med att diskutera vad en tjej som gillar SD tycker på en blogg? Sen när blev Odla en gratis reklamplats för SD.

Det är intressant att veta hur många invandrare tänker i Sverige!

Jag har talat med andra invandrare IRL och de är mycket rädda,de flydde bort från förföljelse och förtryck från sina länder och idag blir de förföljda här i Sverige,kan du tänka dig hur det känns?!?

Stina är det nån som är fånig så är det du själv det enda du gör är just att tjafsa med andra medlemmar!

Är det du Stina som äger Odla tillsammans med Elisabeth och Bengalow?!?

Citera
          silos
          Inlägg 31-08-2015, 17:19
          Länk hit: #16

Medlem

CITAT (Jubbe063 @ 31-08-2015, 16:20) *
          Hon säger ju inget med substans. . Hon bara tycker allmänt att SD är bra och att hon tänker rösta på dem. Inga fakta. Inga argument. Bara hennes tyckande.

Om vems tyckande skulle hon då skriva om?
          Du skriver ju vad du tycker!

Bara för att tjejen gillar SD skall inte betyda att hon inte vet om en massa saker!
          Och det är inte alltid så lätt att argumentera!
          Speciellt då människor blir spydiga och dumförklarar andra som tycker och tänker annorlunda!

Citera
          Mjärden
          Inlägg 31-08-2015, 17:34
          Länk hit: #17

Medlem
          Antal inlägg: 2 410
          Medlem nr: 79 127

Jag hade inte tänkt blanda mig i dessa diskussioner, men jag måste ändå säga en sak:

Många gånger när invandringspolotik diskuteras är det mellan infödda (nåja 60-80-talsinvandrare kan vi räkna in som motsv infödda) och jag har många gånger efterlyst synpunkter från invandrarna själva.

Därför vad detta ett intressant inlägg från en person, som tillhör gruppen som det gäller. Så jag tycker det var bra, Silos, att du länkade denna text hit.

Citera
          Jubbe063
          Inlägg 31-08-2015, 18:22
          Länk hit: #18

Medlem
          Antal inlägg: 1 578
          Medlem nr: 40 199

CITAT (silos @ 31-08-2015, 18:19) *
          Om vems tyckande skulle hon då skriva om?
          Du skriver ju vad du tycker!

Bara för att tjejen gillar SD skall inte betyda att hon inte vet om en massa saker!
          Och det är inte alltid så lätt att argumentera!
          Speciellt då människor blir spydiga och dumförklarar andra som tycker och tänker annorlunda!

Visst skriver jag vad jag tycker. Men nu var frågan om hennes blogg bidrar med någon substans. Tyckande som hon framför tillför inget till debatten. Exempel i förenklad form : "Jag tycker att Jimmie Åkesson är missförstådd", "jag tycker att man ska rösta på SD eftersom jag vill rösta på SD" eller "Jag har invandrarbakgrund från arabvärlden och tycker att SD är bra"

Ovanstående säger inget om försvarspolitik, socialpolitik, skolpolitiska, miljöpartister, energirik eller nåt annat. Hon framför inga sakskäl till varför SD är bättre än andra på detta, hon problematiserar inget, hon underbygger inte sitt resonemang och hon förankrar inte sina åsikter genom konkretisering.

Men visst. Hon gör sin röst hörd, hon har rätt till sin åsikt. Men att använda hennes åsikter för att föra en debatt om politiska läget i Sverige är dödfött

Citera
          Gita
          Inlägg 31-08-2015, 19:50
          Länk hit: #19

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (*Stintan* @ 31-08-2015, 14:57) *

Och vet du vad Stintan, man behöver inte läsa och ännu mindre kommentera allt som skrivs på forumet.
          Varför kan du inte låt andra tycka/skriva vad de önskar, du skulle ju kunna hålla dig till det som intressera dig( om du inte har några sakliga argument förstås).
          Nu kommer du så klart svara att du skriver vad du vill och det får du naturligtvis, men låt oss andra välja våra ämnen och försök att inte förstöra varje försök till seriös, givande debatt.
          Gita

Citera
          Gita
          Inlägg 31-08-2015, 20:05
          Länk hit: #20

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

[quote name='*Stintan*' date='31-08-2015, 17:44' post='1717317']

[/quote
          Så Stintan du tycker/tror att SD kan tigas ihjäl? Inte så framgångsrikt hittills, eller hur? För min del tror jag att vi måste bemöta dem i sak, de representerar ju trots allt Sveriges tredje (i vissa undersökningar) näst största politiska parti.

SD har inget jag sympatiserar med, för så vitt jag kan se består partiet av värdekonservativa gammelsossar med en aning mer främlingsfientlighet.
          Silos, jag tycker att det är bra av dig att ta upp dessa ämnen för det behövs verkligen att vi står upp och tar debatten.
          Gita

Citera

6 sidor V   1 2 3 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 11-08-2025, 00:24

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon