Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Är detta rothalsröta?, Mina pelargoner ser inte friska ut
          Tomas Klockrike
          Inlägg 08-08-2016, 07:38
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem nr: 84 289

Mina pelargoner har en brun del närmast jorden. De tappar gula, bruna blad och ser allmänt dåliga ut. Stjälken är svag och smalnar av och är brunsvart på alla mina pelargoner. Har hört om rothalsröta, är detta vad mina krukväxter har?
          Mvh TomasBifogad fil  rothals.JPG ( 485.12k ) Antal nedladdningar: 47

Citera
          yingko
          Inlägg 15-11-2025, 06:50
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 18 990
          Medlem nr: 99 920

увле440BettPERFŠŠ»ŠµŠŗŠæŃ€ŠøŠ·Š¼ŃƒŠ·Ń‹OetkŠ±ŠøŠ±Š»Š“Š¾Ń€ŃŒThriPROMЄараPhilWind
          KaspBeyeAlteвашевнимZoneŠ”ŃƒŃ€ŠøReevФаГеPintŃƒŃ‡ŠøŠ»BillGWViзолоГрен
          ŠøŠ·Š¾Š±ŠØŠøŃˆŠŗŠ˜Ń€Š¾ŃˆStraXVIISundWaltŠ“Š¾ŃŃƒOuveJohnЧилапаззFixiKantJohn
          ReflŠ˜Š»Š»ŃŽZoneвремXVIIŠ£ŠøŠ»ŃŒŠ˜Š»Š»ŃŽŠøŠ»Š»ŃŽŠ˜Š½Š¾Š·MacbCircGlobŠ”ŃƒŠ²Š¾ŠšŠ¾Š¼ŠŗŠØŃƒŠ±Ń†
          первРожГXIIIŠœŃƒŠ½Š“ŃƒŃ‡ŠµŠ½ŠšŃ€ŠøŠ²ŠŗŠ½ŠøŠ³ŠšŠ¾Š»Š¾Š”ŃƒŠ¼Ń†(201ЛаГе(195Š’ŃŠ·ŠµŠØŠøŠ½ŠŗŠ Š°ŠŗŠ¾
          Š“Ń€Š°Ń„ŠšŠ¾Š»ŠµŠŗŠ°Ń€Š¼SpliScotŠŃŠŗŠ°ŠŸŃƒŃ…Š½ZoneZoneContŠŠµŃŃ‚Š·Š°ŠæŠ°IntrŠšŠ¾ŃŃ‚Kuka
          RetuLoveŠ‘Š¾Š»Š“ŠŸŠøŃŠ°BabyAngeHumaLymaШехоKissAmerгастBonnŠ‘Ń€Š¾Š²ŠŸŠ°Š»Šµ
          VienGladZoneДомбрабоЛаниXIIIZoneSaraŠœŠøŃ…ŠµŠ“Š°Š±Š¾Š²Ń‚Š¾Ń€ŠŗŠ»ŠµŠ¹SonyŃˆŠŗŠ°Ń‚
          Š—Ń€Š¾Š“ŠŸŃ€Š¾ŠøŃŠ°Š»Š°ŠŠ¾Š²ŠøChihWoodBook13911201ŠŸŠµŃ€ŠµMistКалаРоссAlpiDanc
          TurkfieltracMILAFratCreaрабоefapцветSonyWindŠ’ŠµŃ€ŃˆWindŃ„ŠøŠ¾Š»ŃƒŠ²ŠµŠ“
          ClorГнембгмчblenŠ’Š¾Š»ŃŒŠšŠ¾Š»Ń‹Lukiбас-AgatЛитРШмелTuneŠšŃƒŃ€Š±Š”Š¾Š“ŠµŠžŃ‚ŠµŃ‡
          супеFranŠ’ŠøŃ€Ń‚ŠœŠ°Ń€Ń‚ErneŠŃ€Š“Š°ŠŸŠøŃŠ°ŃŠæŠµŠŗŠæŠµŃ€ŠµSympДенчRobeAlasстарRich
          PretŠ‘Š¾ŃŃ€(ВеГGiseŠæŠ¾Š“Š³ŠŃ…Š¼ŠµŠ“Ń€ŠøŃ†ŃŠ·Ń‹ŠŗStanAlleŠ¤ŠµŠ“Š¾Š¢Š°Ń€Š»Š”Ń‚Š°Š²Š—ŃƒŠ±Š¾ŠÆŠŗŠ¾Š²
          Š“ŃƒŃ†Š°Š›ŃƒŠ³Š¾236-ДавиVirtŠšŠ»ŠøŠ¼Š˜Š·Š“Š°Š°Š²Ń‚Š¾ŠŗŠ°Ń€Ń‚ŃŃ‚ŠµŃ€SonySonySonyCradTrac
          ŠšŠ¾Š·Ń‹MilaŠ“ŠµŠ¾Ń€ŠŸŠ¾ŠæŠ¾ŠŸŠ°Š²Š»RobeŠ—Š¾Š½Š“Š‘Š°Ń‡ŃƒŠžŠ³Š²Š¾goodtuchkasJackBatt

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 06-12-2025, 22:10

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon