20260607_171515.jpg ( 2.91MB )
Antal nedladdningar: 6 Hej!Ett plommonträd blev ringbarkat av hjortar i vintras och jag trodde det var kört. Ser nu att det kommer små skott ur stammen under ringbarkningen. Har dem en chans tror ni? Tänker såga av den döda delen , men ska jag ha på sårbalsam där? Vore så glad att få råd.