Jag har studerat Feng Shui en hel del, men kan långtifrån allt utan bara en liten del

.
När jag började med Feng Shui fick jag lära mig grunderna. Det är viktigt att förstå den "underliggande" tråden, grunden och orsaken. Det jag kan råda dig i är att du först finner ut vilken typ av hus du bor i och hur det stämmer med dej och din familj. På det viset kan du skapa din omgivning så att brister i boendet kompenseras med omgivningen runt omkring dej. Det är inte helt lätt här över datorn att göra så, men det går.
Vill du kan du skicka pm till mig, då det kanske inte finns så stort intresse här på forumet för specifika fall som ditt. Generella regler finns, men det är utrymmeskrävande att skriva dem alla här. Lättare då att ta var och en för sej
Feng Shui är inget hokus pokus eller "konstigt". Det finns runt omkring oss, frågan är bara om vi lyssnar till signalerna. Så man behöver inte "tro" på det, det fungerar i alla fall. Med ett svenskt ord kan man kanske helt kort kalla det "livscykel".
Till och med sjukhusen har anammat det utan att veta om det egentligen
För att berätta om ett sannexempel, Frostavallens konferens hade tidigare en väldigt intetsägande entré, bolaget gick i konkurs ett antal gånger, bytte ägare osv. De senaste ägarna kände till lite om det här med Feng Shui, ändrade entrén, och har nu byggt upp ett solitt företag. Så visst fungerar Feng Shui