Värmlänning som jag ju egentligen är (fördes till Sörmland av sambon

) så åker jag ju gärna "hem". Är kanske inte så objektiv i min bedömning, men södra Värmland är vackert och trevligt!
Som boende i Sörmland vill jag även slå ett litet slag för Sveriges Lustgård, alltså Sörmland. Nyköping är en kanonmysig stad! Finns mycket trevligt att hitta på i omgivningarna.
Som arbetslös har jag inte riktigt ekonomi för att åka någonstans, mer är "hem" då.

Men skulle jag få välja skulle det bli att åka tillbaka till östra Frankrike, eller Italien eller varför inte Amsterdam som jag och sambon besökte i april!!

Det är en undebar stad som vi båda blev förälskade i! Sen finns ju alltid England. Norge är fint. Danmark är dejligt! Helsingfors är en trevlig stad. Rom är underbart. Moseldalen i Tyskland skulle jag vilja se igen. Det finns så många platser jag vill besöka, och besöka igen!

En dröm är Nya Zeeland och Australien. Har heller aldrig varit i USA. Afrika vill jag åka till.
Näää!! Nu får jag sluta drömma!! Fast det kanske inte är så dumt ändå... Nån gång ska väl jag oxå få råd att göra mer än drömma...