Medlem
Antal inlägg: 752
Medlem nr: 300
Nu har jag tittat igenom de som har lagt in bilder i album. Och jag älskar dom! Underbart charmigt med snea och vinga bilder. Huller om buller blommor. Inga krav på färganpassning men omsorgsfullt vårdat, gräset växer och stenar staplas ihärdigt i varje glänta. Burkar och tråg i allahenda material, fult och vackert om vartannat - men älskat. Sovande kissemissar i olika ställningar eller tittutlek ur Höganäskrus. Vovvsingar som matte älskar och barn och barnbarn. Precis så ska det vara! Underbart!
Jag som så ängsligt har läst trädgårdsmagasin och fått världens ångest för att jag har det så fult. Läst inlägg av alla kunniga här och fått mindrevärdeskomplex för mitt skröfs i kruka. Nu har jag kommit ner på jorden. Mitt trädgårdsland duger det med. Till och med till att visas för andra på bild. (Nu har jag inte kommit så långt än - men jag kommer att våga visa - och det är ett jättesteg för mig.) Ni kommer också att få se mina husdjur, mina töntiga tråg och allt annat som jag har på bild och kommer att fotografera när våren kommer. Det lovar jag.
Medlem
Antal inlägg: 2 643
Medlem nr: 579
Eva! Du tog orden ur munnen på mig. Kände precis detsamma när jag tittade, vilket gjorde att jag oxå vågade. Skall sätta mig och riktigt frossa i alla bilder senare i eftermiddag.
--------------------
Bättre sänt än aldrig! Min "nya" kärlek och sambo: Lucas. Och nu har Lucas fått lillebror: Elton!
Lucas Och här är mattes älskling knappt 6 månader.
Medlem
Antal inlägg: 817
Medlem nr: 33
Jag håller med dig Eva! Det är häftigt att titta på allas olika bilder. Man lär känna varandra lite mer när man ser det som ligger olika personer varmt om hjärtat. Oavsett om det är snörräta rabatter eller maskrosängar med katter.
Medlem
Antal inlägg: 2 514
Medlem nr: 58
Håller verkligen med er om att det är toppen att se dessa bilder Det värsta är bara att det är lite svårt att slita sig från dem men efter ett telefonsamtal från jobbet att det var dåligt med folk i natt får jag väl ge mig iväg dit istället och fortsätta med detta roliga imorgon även om det känns lite svårt. Ska också med lite hjälp försöka få ordning på min sign-bild som ju inte är för vacker i sina propotioner men det är tur det finns gott om hjälpsamma på detta forum Eva St
--------------------
Skjut inte upp till i morgon vad du kan ha nöje av idag.
Medlem
Antal inlägg: 74
Medlem nr: 666
Hej Eva! Jag tänkte också försöka ta lite bilder och visa. Då behöver du inte skämmas, kanske borde jag fota av en blombok så att ni tror att jag har det blommigt hemma? mitt i vintern? annars är ju granar fina med.