Medlem
Antal inlägg: 2 836
Medlem nr: 4 113
Det är ett stenblock som har en skål högst upp. Det är en av fyra eller fem fontäner på Södervärns busstation i Malmö. Fontänerna är ljussatta underifrån och sedan strilar vattnet ner från skålen. Bilden är tagen klockan nio på kvällen. Jag hade tråkigt medan jag väntade på bussen så jag plåtade hejvilt på allt konstigt. En digitalkamera tillåter ju att man gör så.
Medlem
Antal inlägg: 1 611
Medlem nr: 1 308
Här kommer en färsk bild från vår skogspromenad idag. Det stod en uråldrig traktor och potatisupplockare på ett ställe. När vi gått och sett ett tag såg vi rester av en lada också, massor av näver och rejäla stockar som var grunden. Maskinerna stog inne i ladan som hade rasat för länge sedan.
Medlem
Antal inlägg: 1 429
Medlem nr: 2 441
CITAT (estet @ 17-10-2004, 21:02)
Här kommer en färsk bild från vår skogspromenad idag. Det stod en uråldrig traktor och potatisupplockare på ett ställe. När vi gått och sett ett tag såg vi rester av en lada också, massor av näver och rejäla stockar som var grunden. Maskinerna stog inne i ladan som hade rasat för länge sedan.
åååå vilken underbar bild, grattis till den!!!!!!!!!!!!!!!!!
Medlem
Antal inlägg: 213
Medlem nr: 1 307
Jag var tvungen att klippa ner mina pelargoner för att få in dom i källaren. Men kan man slänga alla söta blommor då?? Näää... Här är Kordicumblommorna i en liten vas.....