Medlem
Antal inlägg: 1 439
Medlem nr: 19
Jag har tänkt gå två dagar - torsdag (när allt är fräscht och nytt och förhoppningsvis ingen trängsel) men så kanske jag går en dag till för jag vill också träffa så många som möjligt från Odla nu. Men hur känner man igen er? AoT-forumister har en fröpåse synlig men vad har forumisterna från O.n? Förslag?
Medlem
Antal inlägg: 2 001
Medlem nr: 662
ja....humm...vi kan ha en........en...en.......en tidning, aftonbladet fastnitad på en påse Jag ska dit på torsdagen, men söndagen skulle vara kul också, för då kan man pruta mycket lättare. I af hoss vissa....
Medlem
Antal inlägg: 1 594
Medlem nr: 528
hmmm mej vet ni hur jag ser ut ojojoj... Mycket hud i trädgården... Men men... Ett annat förslag är ju att alla kommer i maidentröjor haha... Nja, jag hindrar er inte iallafall... Och bli inte chockade för att jag kanska kommer i sådan!
Medlem
CITAT (abborrmaster @ 22-02-2003, 22:01)
ojojoj... Mycket hud i trädgården... Men men... Ett annat förslag är ju att alla kommer i maidentröjor haha... Nja, jag hindrar er inte iallafall... Och bli inte chockade för att jag kanska kommer i sådan!
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
Hmm... kan man inte printa ut Odla-loggan och göra ett sött litet märke att fästa på kragen e.d.??
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)
Medlem
Det är också bra, men jag har ingen färg skrivare. Eller det har jag, men ingen som fungerar... kanske en byxbenet uppvikt, eller bara framsidan av en tidning fast nitad, det är smidigare. Annars kan man ta någon av brochyrerna som är där....