Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


           
          Skriv svarNytt inlägg
          > gnäll..., ...eländas webmail :(
          Sollan
          Inlägg 29-10-2004, 15:09
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 1 603
          Medlem sedan:
          21-02-2004
          Medlem nr: 2 852



          Usch, jag är purken! Använder mig av Tele2´s webmail och har massor av problem. Det verkar vara ett sniksystem som man inte har testat och som orsakar irritation... mad.gif
          Har har haft flitig kontakt med deras support men där får man svar som "Det känner vi inte till" och "det har vi a-l-d-r-i-g hört förut" Kontentan är att man blir idiotförklarad och avpolleterad med nonsenssvar. Arrgh!
          Det kan ju vara så att det kanske kan vara problem på deras sida och inte bara SBS. Faktiskt....
          Nu har jag gnällt färdigt. Det lättade lite... wink.gif


          --------------------
          /sollan
           
          Citera
          kristerh
          Inlägg 29-10-2004, 15:32
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 6 646
          Medlem sedan:
          01-04-2004
          Medlem nr: 3 128



          Varför inte byta? om ett företag nonchalerar sina kunder är det bara att byta till något annat unsure.gif Det är det enda sättet man som konsument har att påverka sleep.gif
          krister


          --------------------
          kristerh zon 2-3
           
          Citera
          Sollan
          Inlägg 29-10-2004, 15:39
          Länk hit: #3


          Medlem
          Antal inlägg: 1 603
          Medlem sedan:
          21-02-2004
          Medlem nr: 2 852



          Jo då, jag brukar vara en sådan som byter. Men nu har alla äntligen lärt sig vår mailadress och ja..... det blir så krångligt... Och sedan har jag gett mig den på att försöka få dem att förbättra sig. Fast det verkar jag ju inte lyckas med förstås...
          Men när jag byter ska de ska i alla fall veta varför!
          Det är gruvligt med all nonchalans som sprider sig. Skit i de gamla kunderna och koncentrera er på att få nya tycks vara ledordet idag.


          --------------------
          /sollan
           
          Citera
          TeliaNet
          Inlägg 29-10-2004, 18:55
          Länk hit: #4


          Medlem
          Antal inlägg: 2 487
          Medlem sedan:
          06-02-2004
          Medlem nr: 2 776



          själv har man RIX TELECOM.
          från supporten: "ja visst det ska vi ordna", mycket trevliga.
          billigare än T2 och har en av marknadens bästa webmailar.
          värvar jag dig som kund får vi båda dessutom 50kr gratis telefoni.
          de har ingen bindningstid på ADSL eller förval.


          --------------------
          Mvh Claes
          Björn Rosenström-fantast
          __________________________________________________________
          Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter -
          uträknat och med egna erfarenheter
          user posted image
          Photosyntes Photon Flux Density:
          72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W
           
          Citera
          Posse
          Inlägg 29-10-2004, 19:28
          Länk hit: #5


          Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem sedan:
          27-11-2002
          Medlem nr: 432



          CITAT (Sollan @ 29-10-2004, 16:09)
          Usch, jag är purken! Använder mig av Tele2´s webmail och har massor av problem. Det verkar vara ett sniksystem som man inte har testat och som orsakar irritation...  :angry:
          Har har haft flitig kontakt med deras support men där får man svar som "Det känner vi inte till" och "det har vi a-l-d-r-i-g hört förut" Kontentan är att man blir idiotförklarad och avpolleterad med nonsenssvar. Arrgh!
          Det kan ju vara så att det kanske kan vara problem på deras sida och inte bara SBS. Faktiskt....
          Nu har jag gnällt färdigt. Det lättade lite... wink.gif

          Min erfarenhet av andra leverantörers webmail är att det brukar vara svårt att få det att fungera om man inte sänker säkerhetsnivån i sin dator. huh.gif

          Om du nu inte får någon hjälp av deras support, kan du väl försöka här?! Här finns förhoppningsvis många som är ivriga att få hjälpa till. smile.gif
           
          Citera

          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 18:13
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon