Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
Jag brukar toppa alla mina ettåriga slingerväxter efter 2-3 bladparet och sedan ytterligare en gång till senare, så blir de täta och fina. Basilikan går utmärkt att toppa, den skjuter nytt och blir buskig och fin! Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
Medlem
Antal inlägg: 3 022
Medlem nr: 2 566
Jag brukar faktiskt aldrig toppa mina slingerväxter. Kanske därför jag aldrig fått nån riktig fason på dem..... Jaja, alltid lär man sig något nytt. Ska absolut göra det i år!
--------------------
”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..” - Sun Axelsson
Medlem
Antal inlägg: 4 111
Medlem nr: 5 006
Jag kan inte komma in på ditt album, AvalonC så jag kan inte se bilden. jag brukar toppa mina efter ca 4 bladpar, ibland toppar jag flera ggr. Du kan sätta det du tagit bort i vatten, har du tur får de rötter och vips har du fler mvh Irene
Medlem
Antal inlägg: 291
Medlem nr: 5 121
Jag vet inte varför det inte går att komma in i mitt album. Är det någon som vet vad jag har gjort för fel?
För jag har bilder där inne, men går inte att klicka på iconen, och om jag försöker omregistrera mig så finns redan min email med så att det går inte...