Medlem
Antal inlägg: 111
Medlem nr: 407
.Gärdesgård? Hur mycket kostar det och vet ni någon som gör sådana i Katrineholms (Södermanland) trakten..... Det verkar ju så enkelt att ha en sådan... ingen målning som vid vanligt staket och ingen klippning och allt annat som när man planterar häck. Undrar hur mycket dyrare det blir än ett vanligt staket eller aatt sätta häck...? Anki
Medlem
Antal inlägg: 169
Medlem nr: 5 188
hej här uppe i söderhamn kostade det för något år sen ca 200 kr metern . ska finnas en firma som tillverkar såna störar och mycket mer samt moterar upp det . ska kolla om jag hittar länken
Vi har järsgård men den sattes upp av förra ägaren. De fick den bröllopspresent och det är inte runt hela tomten. Vi har funderat lite på att sätta upp runt hela tomten så småningom men det är väldigt dyrt.
Fördelarna som sagt är ju att man slipper underhåll + att det är väldigt fint!
--------------------
Hälsningar, fru Berglund
"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"
Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)
Medlem
Antal inlägg: 169
Medlem nr: 5 188
håller på att sätta upp min egen ja men tar tid vet ju inte hur ja ska göra . knäppt lite kort på andra och kollar på dom men det får ta den tid det tar