Det är tråkigt att du tänker lämna detta forum och jag känner mig lite träffad för jag är en av de kritiker som sagt att det har varit bättre förr, innan vissa nykomlingar kom. När ”ni” anlände så blev det strul och man kunde gissa när någon av detta gäng skulle svara och svaret kom, precis som förväntat och precis den ton jag hade förväntat mig. Ibland skrev jag vad jag ansåg och försökte ge ”råd” om hur man bär sig åt på Internet. J-a vad stryk jag fick. Så jag har dragit mig tillbaka. Vissa av mina kamrater har också dragit sig tillbaka mer eller mindre, många i princip helt och hållet. Nu på sistone tror jag att det har blivit bättre på Odla. Tydligen har de flesta antingen försvunnit eller besinnat sig och vi övriga är nöjda. Även du Copycat har i mina ögon i alla fall, skrivit normala inlägg, så varför radera dig? Vad är det du inte får ut från denna sida? Jag själv har fått hjälp med råd för min trädgård från detta forum. Jag har kunnat ge råd inom de områden jag själv har kunskaper inom och sist men inte minst jag har fått flera vänner här.
EXTRA Ja under tiden jag skrev detta inlägg så ändrade du i ditt inlägg om någon undrar vad jag har svarat på....
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987) Mitt andra liv.
|