Medlem
Antal inlägg: 270
Medlem nr: 6 074
Hallo Reserv Kul att du tittar in igen tycker jag . . Nu blir det lite fart här igen ... Kan behövas i detta evinnerliga regnande, flyter nog snart bort här
Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537
CITAT (Fenja @ 14-08-2005, 00:35)
Undrar om det inte varit tillräckligt med fart här för ett tag... Mvh Fenja
Det kanske beror på vad man menar med fart, om du tycker att det vart tillräckligt med bråk och tjafs, då håller jag med dig fullständigt. Om du anser att det är "dom roligare" trådarna det varit tillräckligt av, då får du ursäkta mig, men kan du gå och hålla dom andra glädjedödarna sällskap nånstans.
Gäster
Antal inlägg: 1 824
Medlem nr: 5 152
CITAT (Reserv @ 14-08-2005, 00:40)
CITAT (Fenja @ 14-08-2005, 00:35)
Undrar om det inte varit tillräckligt med fart här för ett tag... Mvh Fenja
Det kanske beror på vad man menar med fart, om du tycker att det vart tillräckligt med bråk och tjafs, då håller jag med dig fullständigt. Om du anser att det är "dom roligare" trådarna det varit tillräckligt av, då får du ursäkta mig, men kan du gå och hålla dom andra glädjedödarna sällskap nånstans.
Reserv, my friend, I totally agree!
Hoppas det är tjafs/bråk man anser är för mycket fart, ite våra skojiga trådar.. Min filosofi har alltid varit, att om TV-programmet är dåligt, klaga inte, stäng av! Gillar man inte en viss tråd, sä behöver man inte läsa den.
friidens på er allihop
--------------------
kolla gärna www.turbokrull.net hjärndöd men gratis humor =)
Medlem
Antal inlägg: 5 336
Medlem nr: 5 411
CITAT (farbror B @ 14-08-2005, 00:59)
CITAT (yenny @ 14-08-2005, 00:51)
Själv deppar jag för att semestern är slut (bara i morgon kvar) och jag fick 4 veckor av regn!!! Blä!
dääärför magen din e så blek, aha.
Ja antagligen För de 3 jättefina veckorna som det var fint väder innan jobbade jag som en galning... annars hade man kanske sett en nyans skillnad i alla fall
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
vill också ha mer fart på forumet igen tycker det har varit jättetrevligt med skojtrådarna tror att friidrotten tagit tid från folk här, själv har jag tillbringat helgen med att byta skott just nu är bytestråden i krukväxter det första jag läser här sen får jag nog säga, lite tjafs är bra för blodcirkulationen, så länge det inte blir personangrepp
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2