Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
Det tar sin tid att komma över den värsta sorgen, och man blir påmind hela tiden i början av vanor och saker som hänger ihop med älsklingen. Men det blir bättre med tiden. Du får en tröstekram, hoppas den hjälper lite iallafall
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 1 278
Medlem nr: 1 399
Sorg efter älskade djur kan sitta i länge. Jag gråter fortfarande ibland av saknad efter min hund Moses, som gick bort för mer än ett år sedan. Men oftast tänker jag på honom med glädje. Jag hoppas att du också kommer kunna tänka med glädlje på de stunder som ni fick tillsammans.
Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537
Usch Scrollan, jag har tänkt så mycket på dig och lillkissen Hoppas att det bara är en tillfällig formsvacka som gör att det känns hårt just nu, men gråt du, det behövs när man vart med om sånt här. En bamsekram från mig som tänker på dig varje dag.
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
Tänk på att det sitter massor av gulliga katter i olika katthem och bara väntar på att du ska komma och hämta ett par gullesnuttar och ge dem ett gott hem! Men vad hände med din katt, jag har inte sett den tråden?
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)