Medlem
Antal inlägg: 3 022
Medlem nr: 2 566
Haha, jag hade inte heller sett den! Inte för att jag kommer att använda den nu heller, tycker det är lättare (och bättre för arm och nacke) att använda home, end, page up och page down. Men, ett blindstyre är jag iallafall .
--------------------
”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..” - Sun Axelsson
Medlem
Antal inlägg: 3 397
Medlem nr: 2 483
Hrrmmm...jag skall nog inte avslöja att jag inte hade en aning om vad Sulawesii snackade om innan jag kikade ordentligt på tangentbordet...och inte har jag sett den där lilla gröna pilen heller..
Men jag hör bra iallafall...lika bra som ett barn..sådetså.. (trodde ju att jag hade nedsatt hörsel för att jag hade en "tagg" i ett område...men det var ju bara så att jag började närma mig genomsnittet där...ALLTSÅ är det inte jag som hör dåligt utan min gubbe som mummlar...sådetså...HA!!!) (var bara tvungen att säga det...)
Medlem
Antal inlägg: 3 022
Medlem nr: 2 566
CITAT (Tesa @ 22-10-2005, 14:04)
Men jag hör bra iallafall...lika bra som ett barn..sådetså.. (trodde ju att jag hade nedsatt hörsel för att jag hade en "tagg" i ett område...men det var ju bara så att jag började närma mig genomsnittet där...ALLTSÅ är det inte jag som hör dåligt utan min gubbe som mummlar...sådetså...HA!!!) (var bara tvungen att säga det...)
--------------------
”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..” - Sun Axelsson