Medlem
Antal inlägg: 662
Medlem nr: 4 441
Först och främst ett stort tack till alla som skickat kort och tänkt på mig. Det värmer i hjärtat.
Nu är jag alltså äntligen hemma från min långa sjukhusvistelse och bara det känns skönt. Jag har fortfarande hemskt ont i foten och orkar inte så mycket. Kan och ska stödja på foten men jag känner att jag får ta en bit i taget så jag inte tar ut mig.
Men är ändå skönt att vara hemma där man kan göra som man vill, äta det man vill och framförallt gosa med min lilla bäbis som jag inte träffat på över 3 veckor. Min älskade, lilla kanin alltså.
Nej, nu orkar jag inte skriva mera. Ni får veta mer i morgon.
Medlem
Antal inlägg: 2 458
Medlem nr: 5 087
Åh, så skönt att dagen äntligen kom när du fick återvända hem igen. Önskar dig ett fortsatt gott tillfrisknande, och med djur, familj och god mat blir det säkert litet lättare i sinnet nu.
Medlem
Antal inlägg: 1 189
Medlem nr: 6 174
hoppas du blir bra så fort som möjligt, det jag läste om dig verkade så otrevlig, allt det med sjukhuset. Så många delade åsikter också. Jaja, även om jag inte känner er alla här på forumet och bara är bekannt eller vad man ska säga genom inlägg hoppas jag att alla som är här har det bra och snart får vår!
--------------------
Zon II Stockholm. Min blogg om passionen till odlandet Green Thumbs
Medlem
Antal inlägg: 5 336
Medlem nr: 5 411
Så skönt att du är hemma igen. Man var ju lite orolig där ett tag hur det skulle gå för dej och din fot. Ta det lugnt nu och vila upp dej så du blir ordentligt bra!
Medlem
Antal inlägg: 3 397
Medlem nr: 2 483
Vad skönt att få komma hem och få lite "normaltillstånd" igen... Ta det vackert nu så det läker och blir bra tills det är lite roligare att gå ut än nu i vintern...halka och sånt där elände kan ställa till det igen..
Medlem
Antal inlägg: 3 999
Medlem nr: 4 203
Skönt att du är välbehållen hemma igen, det var en riktig pers för både dej och din familj Nu får du krya på dej och njuta av hemvanda miljön, gosa med mjukiskaninen