Medlem
Antal inlägg: 353
Medlem nr: 6 218
Snart ska jag in och få en ny höftled. Det känns lite pirrigt, finns det några tröstens ord från någon eller några som vet hur det är att opereras för detta?
Medlem
Antal inlägg: 3 999
Medlem nr: 4 203
Ingen egen erfarenhet, men har en vän som bytt bägge höftlederna i omgångar .... då väldigt handikappad och idag en helt annan människa som säger att det var det bästa som hänt honom ....
Medlem
Antal inlägg: 1 135
Medlem nr: 5 335
Har inte heller egen erfarenhet, men min "gamle" chef gjorde ett höftledsbyte när han väl gick i pension. Efter många år av ständig värk och svårt att gå så strålar han nu ikapp med solen och kan inte förstå varför han inte gjorde op tidigare i livet.
Medlem
Antal inlägg: 353
Medlem nr: 6 218
Tack för era svar, känns lugnt. Just det, varför inte fråga GP.....han verkar ju faktiskt sällsynt belåten med tillvaron numera, kanske beror det på en lyckad operation??? Delvis i alla fall.
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (annama @ 01-04-2006, 21:33)
Tack för era svar, känns lugnt. Just det, varför inte fråga GP.....han verkar ju faktiskt sällsynt belåten med tillvaron numera, kanske beror det på en lyckad operation??? Delvis i alla fall.
snarare en bekväm lön. har inte gjort det själv, men dom jag vet är enstämminga,,,operationen är ingen baggis, men det är värt smärtan du kommer säkert att bli helnöjd..... lycka till
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (annama @ 01-04-2006, 22:00)
Betr. GP så har jag hört att han lär ska flytta in i ett torp i Sörmland, men han har ju ett förmöget fruntimmer vid sin sida så han ska nog klara sig :wub: :wub: :wub:
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson