Strumbutiken har jag också provat. Leveranstid 6 dagar helt OK
Fast strumbutiken ligger under TImarco.
Har beställt en BH ( abecita) och betalat för en månad sedan. Idag fick jag leveransbesked till mitten av juli. Ej acceptabelt.
På samma ställe TImarco så beställde jag ett par Birkenstock. Efter fjorton dagar så får jag leveransbesked att de är fördröjda ytterligare två veckor, inte acceptabelt. Eftersom jag beställde ett par skor med utbytbar fotbädd vilket inte är så vanligt så ringer jag till birkenstock och frågar efter närmare leveranstid. En snarlik modell som inte Timarco för, kunde jag få på en gång. Fast då var jag tvungen att beställa via ett systerföretag till Birkenstock som heter Hyssnaskor.
Sagt och gjort jag avbeställde hos Timarco och här och häpna jag fick tillbaka pengarna så att de satt på mitt bankkonto redan i kväll. Det tycker jag var snyggt.
Och så ringer jag till Hyssnaskor. Dyrare än Timarco och trots att de har varan i lager hemma så måste de ha fjorton dagar på sig i alla fall, för att packa och skicka skorna. Undrar om de sitter och gör kryllor på snörena i fjorton dagar eller vad det är som tar sådan tid när varan är hemma.
Känner mig lite irriterad eftersom jag har fått individuella fotbäddar efter två månaders väntetid. Det skall lindra knä-värken lite. Och så är det nästan stört omöjligt att hitta skor så jag kan använda dom. Skulle vara kul att kunna gå lite mer än sjuttiofem meter när jag får semester.
Tror snart att en pensionärsracer eller en skottkärra är enda alternativet.