CITAT (ullislerum @ 26-08-2006, 12:00)
CITAT (wolkenkrabber @ 25-08-2006, 20:46)
Rösta på moderaterna så ska du se att det löser sig! 
Om man inte bryr sej ett smack om miljön då..

Ja, eller om man inte vill ha nåt barnbidrag, föräldrapenning, a-kassa m.m.
Moderaternas motto = var man för sig själv! Alla bidrag ska bort och de som inte har jobb får skylla sig själva, det är ju deras eget fel
Privat sjukvård vill de också ha, alltså ungefär som i USA = bra för de rika men mindre bra för de med medelinkomst och lägre.
Är ju lätt för de som har feta löner att ha såna åsikter.
En röst på nån av partierna i Alliansen = en röst på Moderaterna och samma sak gällande Socialdemokraterna och deras samarbetspartier. I sista änden tror jag inte de "små" partierna har ett skit att säga till om i det långa loppet utan valet står egentligen som alltid mellan Sossarna och Moderaterna.
Eftersom jag inte är rik (tyvärr!!!) och har det bra som jag har det så går min röst till Sossarna. Självklart går allt att förbättra men nån Moderat ledning vill jag inte ha.!
Tänkte inte ge mig in i valdebatten för jag vet att jag kommer få en massa mothugg och kritik men det här är min åsikt och den står jag för. Kommer inte ändra mig i frågan heller
Till trådskrivaren säger jag bara...det är som att välja mellan pest eller kolera hur man än gör

Inte är det lätt inte om man inte alls vet nåt och precis stigit in i det här med val och politik. Lyssna varken på mig eller nån annan utan bilda dig en egen uppfattning, det är bäst