Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jätte söt...vilka ögon
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 2 781
Medlem nr: 5 587
CITAT (LadyG @ 27-08-2006, 17:46)
Grattis mamma! Han är jättesöt, gissa om han kommer att bli en charmör. Eller "bli", han är, med det leendet så...
Jag måste nog förtydliga mig! Jag är alltså mormor! Mamman till denne lille killen är också adopterad från Indien! Jag har skrivit om vår väntan på barnbarnet tidigare i våras och tänkte inte på att så klart inte alla läst om det...
Medlem
Antal inlägg: 8 260
Medlem nr: 6 231
CITAT (rosita @ 27-08-2006, 18:59)
CITAT (LadyG @ 27-08-2006, 17:46)
Grattis mamma! Han är jättesöt, gissa om han kommer att bli en charmör. Eller "bli", han är, med det leendet så...
Jag måste nog förtydliga mig! Jag är alltså mormor! Mamman till denne lille killen är också adopterad från Indien! Jag har skrivit om vår väntan på barnbarnet tidigare i våras och tänkte inte på att så klart inte alla läst om det...
Oj, jag har helt missuppfattat dig isf
Han är väldigt söt, oavsett
Edit: Oh, nämen jag ser ju att du skrivit i topicen att det är barnbarn, jag läste bara barn! Oj, så pinigt!!!
--------------------
"Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi