Fadde är ju verkligen ett karaktärsvittne också...
Hur får man en hel restaurang att synkronisera sina historier, det finns gott om vittnen att välja och vraka mellan. Inte alla vittnen "köpta" eller anställda för den delen.
I dag gör Babak Jamei sin AT-tjänst på Danderyds sjukhus i Stockholm och jobbar som underläkare på S:t Görans sjukhus länsakut. Det känns inte som att han har något att vinna på att ljuga men allt att förlora.
Anna Sjödin har väl egentligen inte gjort något annat än blivit full och dum. Hade hon haft vett att be om ursäkt direkt istället för att slinga sig och skylla ifrån sig hade hela historien varit ur världen nu.
Nu kommer det nog aldrig att få fram sanningen, historien har tagit för många varv i meida. För många minnen har påverkats av kvällspressens skriverier och spekulationer, men jag tror inte Anna Sjödin är oskyldig. Men jag tror inte heller hon är så skyldig som hon utmålas som, kom ihåg att det är kvällspressen som skrivit mest. De älskar saftiga skandaler och berättar inte hela sannningen om det skulle ta must ur historien.
Sanningen ligger nog någonstans mitt emellan deras versioner, som vanligt.