Jag har ingen aning om hur man kan ändra till större teckensnitt och inte vet jag heller vilket jag har. Men det finns säkert någon här som kan ge tips till dig. Alla teckensnitt du har testat nu... är mindre än mina och jag har svårt att se.
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (Helen i Skåne @ 10-01-2007, 18:37)
detta är courier detta är impact detta är geneva detta är optima
Är det så att alla använder Geneva?
ja jag har liksom inte fattat riktigt hur du har annan text men utan att gå inte och ändra något så skriver jag alltid så här....varför har du en annan om du själv inte ändrat den
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Jag tror inte att Helen ändrar texten när hon skriver här. Det måste vara någon inställning i datorn, där man kan välja storlek... jag har letat men hittar inte var och just nu har jag ingen att fråga heller.
Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
Woosh. magiskt. men har du aldrig råkat slinta på tangenter innan du valt där uppe?? så olika man kan vara. jag har funderta om jag ska välja ett typsnitt för att få en mer personlig text. men inte orkat. o du har orkat varje gång!!! starkt
Medlem
Antal inlägg: 817
Medlem nr: 33
Ja du anna_rispan antagligen för att jag började pyssla med kod och hemsidor innan jag visste vad ett forum var för något. Kodar du så MÅSTE du skriva taggar framför ALLT Men det var då det, nu finns en massa fiffiga program så man slipper det pysslet.
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Men du kan ju inte sluta nu! Dina inlägg är ju så lätta att känna igen. Läser man ett inlägg med annorlunda teckensnitt och storlek så vet man att det är Helen i Skåne.
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----