Undrar vad det kan bero på? Om ni klickar på bilden blir den större..då syns att jag har ett brett fält på hö sida och ett lite smalare på vänster. Det kanske finns någon inställning att göra.
Medlem
Antal inlägg: 3 778
Medlem nr: 6 894
Om jag scrollar åt höger så har jag också ett fält där. Vilken upplösning använder ni andra? Jag har 800 x 600 punkter och jag ser inte hela sidan på bredden utan måste scrolla för att se den. Ni som inte har någon beige kant till höger kanske har en scrollningslist där nere.
Medlem
Antal inlägg: 3 778
Medlem nr: 6 894
CITAT (askar @ 28-02-2007, 07:20)
Jag har... och har alltid haft 1280 x 1024
Gissade detta. Ställ om till 1024 X 768 och kolla skillnaden. I den tidigare versionen av forumet så anpassades antagligen bredden på bilden till skärmen. Att det är skillnad märker jag också. När jag skriver det här t ex så hoppar bilden när jag kommer till slutet på raden och det är ganska jobbigt. Jag måste hela tiden scrolla i sidled för att läsa inläggen. Det behövde jag inte innan vad jag minns. Det här hoppandet är jag i alla fall säker på att jag inte hade innan.
Jag har frågat och såg nu att jag fått svar från Ingemar. De har ändrat till smalare... Synd tycker jag... men tydligen testar de sig fram.... precis som vi.
Medlem
Antal inlägg: 1 197
Medlem nr: 4 816
Jag har på jobbskärmen (1280x1024) endast ett fält på min högra sida, skulle vara mysigt om den kunde bli centrerad För hemma har jag en wide-skärm så om man kan få den till centrum genom någon inställning så blir jag överlycklig
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Men det spelar väl också roll vad man har för skärmstorlek, om man måste scrolla eller inte t.ex.
Nu sitter jag vid 21-tumsskärmen och har ett brett tomrum till höger. Kanske att det är lagom i en 19-tumsskärm? Eller är det då man måste scrolla? *funderar...*
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----